středa 21. srpna 2024

U nás chodí

 paní pošťačka na střídačku

jeden týden chodí v úterý a ve čtvrtek

a druhý týden chodí pondělí, středu a pátek 

a vždycky tak před polednem 💌

a dost se jich střídá 

takže takovou tu svoji paní pošťačkou nemáme


a v tomhle případě moc závidím mamině 

jak to měli tenkrát 

když byla malá 


jo to bylo úplně jiné než teď 

a hlavně mnohem lepší 


co si mamina pamatuje

tak poštu jim nosila pani Retková

byla to taková malá milá paní s brašnou přes rameno

a chodila každý den ráno kolem čtvrt na devět 

a kromě důchodu  a Krkonošské drbny pro dědu 


nosila Vlastu a Praktickou Ženu pro babičku 


pro maminu to byl ohníček  a Čtyřlístek 

a pro všechny pak pohledy k svátkům a narozeninám

a taky k velikonocům a Vánocům 

mě pár takových pohledů

po mamině zbylo

má je nalepené ve svém čtyřicet roků starém deníčku

a mně se úplně nejvíc líbí ty s mrkajícíma očima



a víte co

Já mám velké štěstí 

že mám vás 

a díky tomu i já mohu natěšeně běhat do schránky a lovit v ní zvědavě rukou jestli tam nějaký pohled bude nebo ne 

a moc děkuju za pohledy

které mi přišly během posledních pár dní 







jste všechny moc moc hodné

že jste mi napsaly

a tím mi udělaly velikánskou radost 🥰 


a teď mě tak napadlo

že když už jsem doma vyštrachala ty staré noviny ze kterých jsem Vám dnes fotila 

tak si z nich uděláme další retro článek

a trochu víc si je prolistujem

 

a vy mějte prima středu 

a ahojda ❤️  


včera mamina upekla jablíčkové šátečky 

moc ráda bych vás na ně pozvala 

ale už bohužel nemáme ani jeden

nějak moc rychle se po nich jen zaprašilo 😋


(  koukám že mám dneska zas pěkně rozkecáno)

a vlastně nejen dneska


však chudák taťka

za těch pár dnů co je doma už ze mě musím mít hlavu jak balón

když já doháním to jak nebyl doma 

a pořád a pořád mu mám co povídat 🥰

a teď už fakt pro dnešek končím


4 komentáře:

  1. Ahoj Veru, naší odebírali Zemědělské noviny, babička náš domov a já Sedmičku pionýrů, to nám chodilo do schránky a mimo to mamka kupovala Dikobraz, Květy, Praktickou ženu a Vlastu, takže čtiva jsme měli doma dost. Já jsem měla ještě Čtyřlístek, v dospělosti jsem ho jako kupovala bráchovi, ale četla jsem ho já. Takže díky za připomenutí starých časů a přeju samé prima dny. Jaruna

    OdpovědětVymazat
  2. Veru, ty jsi nám toho nabrebentila a jaké máte doma poklady. U nás ve schránce jsem se vždy těšila na Praktickou ženu, Vlastu a Ženu a módu, to už jsem ale byla starší, jako děti jsme žádné časopisy neodebíraly. V trafice jsme si ale kupovali i jiné noviny, Mladý svět, Květy ,Dikobraz, Melodie a určitě i jiné , dětem Ohníček a Mateřídoušku .
    U nás se také paní pošťačky střídají, jezdí autem vždy zastaví ,obálky nese v ruce, žádná brašna není. Těším se na další psaní a všechny moc zdravím, Alča

    OdpovědětVymazat
  3. Verunko tak to se moc těším na retro čtení.A na tu pěknou chvilku ještě víc.Jitka.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc moc vám děkuju za vaše moc hezká psaní ♥ jste hodné, že jste tak hodně napsaly

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)