čtvrtek 22. srpna 2024

Půůůjdem spooolu

 ne do betléma ještě ne nebojte

i když teda do Vánoc už zbývají jen 4 měsíce

ale zas nechci nic uspěchat 

a tak na tohle téma máme ještě hodně času


my dneska spolu půjdeme k nám do kuchyně 

však už zas pěkně dlouho jsme tam nebyly 😋

dneska jsme měli k obědu zelňačku


kuřecí lívanečky s bramborovou kaší 


a pro velký nedělní úspěch mamina znova upekla šátečky 

a ty dnešní byly s domácím ostružinovým džemem 

 
a z druhé půlky těsta udělala slaný závin s cibulkou, anglickou slaninou a zelím
a ten já mám moc ráda 👍 


a k večeři udělala sýrovou roládu plněnou pomazánkovým máslem s lučinou a česnekem
 a přidala jarní cibulku a nakládanou kapii 


a ještě se u nás zavářelo

ve vaničce s broskvema byly tři takové hodně tvrdé 
a ty ne a ne změknout 
a tak už jsou zavařené
stejně tak jako hroznové víno
které nám naopak do druhého dne zas nějak moc změklo 😊


no a takhle my jsme to teda dneska u nás v kuchyni měli 

a se mějte moc hezky 
u nás je dneska takové příjemné chladno
a tak si to všichni užíváme 👍

tak to je všechno a ahoooj ❤️


8 komentářů:

  1. Verunko,děláš mě chutě 🙈🥰Moc se omlouvám,pohled jsem ještě neposlala,ale jak se říká,co se vleče neuteče. Moc zdravím a mějte se fanfárove 🍀

    OdpovědětVymazat
  2. Veru u Vás bych byla dobrý strávník, dala bych si všechno, zelňačku mám moc ráda, ale skoro ji nevařím, protože můj protějšek ji zrovna nemusí. Slané záviny i koláče , dělám často. U nás dnes byly bramborové knedlíky se švestkou a sypané mákem. Z druhé poloviny těsta jsem udělala klasické knedlíky a zítra budou se špenátem a uzeným. Počasí i u nás bylo tak akorát a dokonce mi to připadalo jako podzimní .
    A do vánoce už je to opravdu kousek, jak se přehoupnou prázdniny tak to letí, již je dříve tma, dny se zkracují. Mějte hezký večer, Alča

    OdpovědětVymazat
  3. Verunko to vaše vaření už mi chybělo.Tolik dobrot.Měj se pěkně,prázdninově.Jitka.

    OdpovědětVymazat
  4. Verunko, samé dobroty se u vás vaří. prosím, jak maminka dělá ty kuřecí lívanečky? Marie

    OdpovědětVymazat
  5. Very, ochutnala bych všechno. Kuřecí lívanečky dělávám hodně často a podle vašeho receptu. Míváme je, když zbydou, i po studenu k večeři. Zelňačku dělávám v zimě, ale Pepan ji moc nemusí. Takže, když mě naštve, je druhý den na oběd zelňačka😉Jdu si ochutnat ještě další vaše dobroty. Mějte se krásně. Taťka ať se uzdravuje, doma už to půjde rychleji, doma je doma. Všechny vás zdravíme z našeho Kožuškova🍀

    OdpovědětVymazat
  6. Veru, moc ráda jsem se přes retro článek vrátila do doby , kdy ano , do schránky chodila Praktická, noviny, Ohníček, Mateřídouška, v trafice nám paní schovávala beznadějně vyprodané Ábíčko za pár kaček.
    A vaše vaření, to je jedna dobrota vedle druhý, trochu to ted v létě šidím, udělala si mi ohromný chutě .
    Mějte se prima. Aťka

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Verunko, po nějaké době jsem zase k tobě nakoukla, co je u vás nového. Potěšilo mě, že máte tatínka doma a že se blýská na lepší časy. Je úžasné, jak ho dali v nemocnici do pořádku a teď doma to půjde rychleji s vaší péčí. Přeji hodně rychlé uzdravení! Také tvoje fotky s jídlem se mi moc líbí. Už jsem si něco i opsala a vyzkouším. Krásné letní dny přeje Jana

    OdpovědětVymazat
  8. Moc,moc,moc vám všem děkuju za napsání ❤️🥰❤️

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)