středa 30. prosince 2020

Pomazánka na chlebíčky

 už jsem ji sem jednou kdysi dávala

ale jak skončil ten starý blog

a mě se z něj podařilo přetáhnout jen část článků

tak článek s tímhle receptem je fuč

a tak když se u nás dneska tahle pomazánka na zítra dělala

tak jsem toho využila 

a vše nafotila


takže tuhle pomazánku u nás děláme takhle

maminu vyšleme na nákup pro vše potřebné

pak to mamina to co je potřeba uvaří

nechá vychladnout a oloupe



a pak nastupuje taťka

od té doby co mu zlobí pravá ruka

a špatně se mu krájí a strouhá

si na tuhle činnost pořídil mašinku 

která to dělá za něj

a jdem už na recept

mrkev, petržel, celer, brambory a vajíčka si uvaříme a necháme vychladnout

poté je nastrouháme

a přistrouháme k tomu ještě salám , kyselou okurku,

nadrobno pokrájíme červenou cibuli




přidáme trochu obyčejné hořčice

sůl, pepř a majolku

vše zamícháme a máme hotovo

a můžeme mazat na veku


doobložit

a baštit



u nás je na domácí chlebíčky ujetá mamina

ta je úplně miluje 

však tenhle kdo myslíte že sbaštil

no já a ani taťka jsme to nebyli :))


tak a to je dneska všechno

no valstně není

ještě vám ukážu jak má ochočenýho Pepíka

takhle mi normálně asistuje na psacím stole



a když mu řeknu Pepo domů

tak sbalí fidlátka a letí



a teď už to je fakt vše

mějte prima večer

u nás bude s pohádkou O staré bambitce

tu máme všichni moc rádi

8 komentářů:

  1. Ahoj Veru, je vidět, že je Pepík inteligentní ptáček. Já budu zítra taky dělat chlebíčky, ale přiznám se, že je neumím tak pěkně nazdobit jako mamka. Ale vezmu si inspiraci a třeba se mi povedou. Tak hezký večer a příjemnou zábavu u televize.

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravim,moc sikovna pomazanka.Urcite si ji udelam.
    Mejte pekny Silvestr a zdravy Novy rok !!!!

    OdpovědětVymazat
  3. U nás dělá pomazánky většinou dcera, to si nadělá několik druhů a k večeru pak už jen maže a zdobí dobroty. Chlebíčky i jednohubky jsou určitě oblíbený všude i u nás jsou oblíbený. Já asi na Nový rok udělám čočku a možná kyselo a to budou u mně i mladí, tak se můžu rozjet. Včera jsme byly s dcerou a klukama na delší procházce, šlo se pěkně, ani vítr včera nefoukal. Dneska je zatím trochu zataženo, město není vidět, možná, že něco bude padat. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  4. Veru, přeju vám všem doma hodně zdravíčka a spokojenosti, do dalšího roku 2021. Mávám od Ještědu i Ještěd mává. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  5. Mám podobný recept,ale letos nic už dělat nebudu."Chytla" mě záda,tak jsem ráda,že jsem ráda.
    Přeji Tobě i rodičům všechno nejlepší v roce 2021,hlavně zdraví
    Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj veru.
    krásné fotky,a moc mě rozesmál šikula ptáček Pepíček a jak frčí domů.. :-) krásné dobrůtky chlebíčky,taky mám moc ráda,a děkujeme za recept.
    Užijte si dnešní den vesele s přeju zdraví a dobrý nový ro všem.
    Eva od Olomouce

    OdpovědětVymazat
  7. P.S.Já se omlouvám za chyby...Eva od OL.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Verunko,pomazánku dělám skoro stejnou akorát zeleninu nevařím,ale na podzim si ji naložím,chlebíčky i chutovky miluji.Když nejsou zavřené kavárny tak u nás ve městě je jedna taková šikovná tak tam jednou za čtrnáct dní v pondělí chodím s kamarádkou na kafíčko a tam si dáváme chlebíček mají domácí vždycky čerství a moc dobrý.Užijte si silvestra a do nového roku hlavně hodně zdraví a štěstí.Iveta

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)