čtvrtek 31. prosince 2020

letošní poslední


procházku kolem horních pastvin si spolu dneska dáme

včera byl den na procházku jak dělaný

bylo lehce nad nulou

sluníčko taky vykukovalo

vítr si vzal dovolenou

a pod lesem

tak kam ještě nedosvítí sluníčko

se od rána držel šedivák

tak proč nejít











 Když na Silvestra ráno sluní, v noci prudký vítr zavěje, není na vína hrubé naděje

Jak byl celý rok samá voda a bláto, na Silvestra nenapadne zlato



mějte moc krásný zbytek letošního roku

a já se hned po půlnoci ozvu


3 komentáře:

  1. Vše nejlepší do Nového roku, hodně zdraví a štěstí k Vám do hor.

    OdpovědětVymazat
  2. Dneska u nás taky trošku svítilo sluníčko, ale opravdu jen málo a je dost zima, ale vítr i u nás má asi dovolenou. Teď jsem byla u kompostu vysypat zbytky ze zeleniny a ovoce a už je venku dost rušno a petardy lítají. Lidi si to musí užít teď z večera, když nemůžou pozdě z večer. U nás na chvilku určitě na zahradu vyběhnou aspoň mladí, máme hlavně prskavy a nějaké malé slabé petardičky, tak když budu ještě živá, tak se taky přidám. Ale se mnou je to rok od roku slabší, vezmu si večer prášek, který beru na tlak a do půl hodiny jsem v pánu a takové 2-3 hodinky o sobě nevím, pak už je to horší, to moje spaní je hrozný, věčně po třetí hodině jsem už vzhůru až do rána. No, třeba to bude v novém roce lepší. Hlavně, že spím už aspoň tolik, dřív to bylo horší. Tak ještě jednou hodně zdraví, spokojenosti a pohody do dalšího roku a kéž by byl lepší, hlavně zdravější. Pomazánky už jsou nachystaný a Martínek tady byl pro okurky, tak už brzy začne hodování. Já jsem na přání Martina, uvařila hrachovou polévku s hráškem a namočila na zítra čočku. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  3. Veru ta chlebíčková pomazánka to je takový nastrouhaný bramborový salát:)my zas děláme takový falešný vlašák, a že je z andulek v páru jedna ochočená to se docela divím.
    Především přeji vám všem dnes klidný zbytek silvestrovského večera a do nového roku šťastný vstup, ať je rokem spokojeným, radostným, hlavně ale ve zdraví prožitý. Aťka

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)