středa 28. srpna 2024

Normálně bych

 paneláky nefotila

ale včera když jsme šly z papírnictví domů 

tak nešlo je nevyfotit

úplně se mi k tomu s tím modrým nebem samy nabízely




nakoupila jsem si toho hodně 

velkou radost jsem měla z barevných čtvrtek

které se daly kupovat po jedné 👍

 a tak jsem si vybrala jen takové barvy které se mi líbily a hodily

a nemusela jsem kupovat celé balení

ve kterém byly i barvy které nebyly ani trochu hezké

a mně se nehodily 

a hned jsem se pak doma  pustila do kreslení 

a takhle to dopadlo 



na psacím stole mám ráda takový svůj pořádek 
nemám ráda 
když mám nějakou tužku nebo pastelku zlomenou
a tak ořezávátko je u mě pořad v provozu 🤣


a ty hračky z kinder vajíček co tam mám
tak ty už jsou hodně staré
ty jsem měla ve vajíčkách když jsem byla malá 
a všechny mám schované v malém kufříku


a to je asi tak všechno 
mějte hezký večer a ahojda 

a já v pokojíčku už pomalu ladím do podzimního 



5 komentářů:

  1. Ahoj Verunko,to jsou krásné obrázky.Preji krásný večer Iveta

    OdpovědětVymazat
  2. Veru, paneláky s modrou oblohou krásně vyniknou a tvoje malování se mi moc líbí, nakupování v papírnictví nebo v galanterii mám ráda . Přeji krásné dny, Alča

    OdpovědětVymazat
  3. Vidíš Veru jak i ty paneláky dovedou zaujmout,
    obrázky máš perfektní a ještě se mi líbí ta dřevěná lištička,
    jo a s pořádkem na stole já teda trochu bojuju....
    Pěkné dny Aťka

    OdpovědětVymazat
  4. Moc moc vám všem děkuju za napsání ❤️ jste moc hodné, že jste si na mě udělaly čas a taky mi napsaly ❤️

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Verunko obrázky máš moc hezké. Papírnictví moc hezky voní.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)