úterý 27. srpna 2024

Kuřecí lívanečky - recept

 Ten recept jsem už sem určitě psala

ale možná to bylo na původním blogu

Ale protože si o něj píšete

 tak vám ho teď napíšu znova a to moc ráda ❤️ 


děláme je už hodně dlouho 

a u nás doma se řadí do těch hodně oblíbených 

a rychlých receptů


potřebovat  na ně budete

pro nás tři to mamina dělá z téhle dávky 


2 kuřecí prsa 

a ty nakrájíte na hodně jemno

2 vajíčka 

2 lžíce oleje

2 lžíce solamylu

1 lžíci hladké mouky

6 lžíc sojovky

6 lžíc Worcesteru

1 kávovou lžičku kari

1 lžíci hořčice 

/my dáváme dijonskou

aby to trochu pálilo/

 a sůl a pepř dle vaší chuti


vše pěkně zamícháme 

a necháme asi čtvrt hodiny odstát 

a pak už jen na pánvi smažíte malé placičky - lívanečky 

a máte hotovo 

my je máme nejraději s bramborovou kaší ❤️


a vy mějte prima den 👍 

a ahojda


a mě odpoledne čeká velký nákup v papírnictví 


potřebuju doplnit zásoby na malování 

a už se na to moc těším ❤️ 

tak ahoj



7 komentářů:

  1. Milá Verunko,
    děkuji za recept.Lívanečky- placičky vypadají lákavě.Myslím,že moc rádi vyzkoušíme.
    hezký den vám všem Míša Z.

    OdpovědětVymazat
  2. Verunko, mooc děkuji za recept, Marie

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Veru děkujeme za recept to si určitě uvařím je to určitě moc dobré.
    A do papírnictví jsem jako holka moc ráda chodila a ráda tam chodím dodnes !
    Měj hezky podvečer pozdravuj rodiče a podrbej za mě Barusku.
    Já teď na dvoře debata Mourinku taby to chtěla pořád. Ahojjjj !

    OdpovědětVymazat
  4. Veru dělám něco podobného, ale tady se mi líbí ta sojovka a worčestr, takže rozhodně vyzkouším. Hezký večer. Jaruna

    OdpovědětVymazat
  5. Verunko moc si užij papírnictví.Já tam taky ráda chodím nakupovat nebo jen prostě zajdu.Podívat se na pěkné sešity,propisky,ořezávátka a někdy i na omalovánky.Měj se bájo.Jitka.

    OdpovědětVymazat
  6. Veru, lívanečky kuřecí znám o tebe a také je dělám často, jsou super.
    A papírnictví si užij, také tam ráda chodím a i když jdu třeba jen na čumendu tak vždycky něco koupím,
    mějte pěkné dny, pa Aťka

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji za recept. Zrovna jsem přemýšlela o podobném jídle. ED

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)