sobota 31. srpna 2024

Tenkrát a teď

 To že mamina se narodila a vyrůstala jen o vchod vedle než co teď bydlíme my jsem vám už kdysi psala

a tak mě napadlo vyhledat fotky když byla malá 

a byla venku

a pak už jen stačilo vyběhnout ven

a vyfotit vám to

jak to vypadá teď ❤️




a mamina dřív teda bydlela v tom první domě
a teď bydlíme v tom vedle
jak tam máme zaparkované auto 🚗








takže naše mamina je tady takovej zasloužilej starousedlík 

a ti co ji ještě znají od mala
tak říkají 
že je pořád stejná 
jen trochu povyrostla
má větší prsa
nenosí slamáček
a nejezdí na koloběžce 🤣

no a takhle to ta naše mamina má  ❤️ 

a my si užíváme toho ochlazení 
které máme díky poměrně silnému větru 👍

a k obědu jsme měli květákový mozeček 


a protože když zrály jahody
tak si jich taťka neužil
a tak když je včera měli v Bille
tak je mamina koupila
a dneska nám upekla košíčky 



no a vy mějte hezký zbytek soboty

a ahojda  ❤️ 



8 komentářů:

  1. Ahoj Verunko,taky mi přijde, že si je mamina pořád hodně podobná.Muj manžel se narodil přímo v té chalupě co bydlíme je poslední starousedlík pak už jsou tu samé náplavy.U nás je pořád hodně teplo Posílám moc pozdravů.Iveta

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Verunko, moc krásný retro článek ! Dlouho jsem nepsala vím. Měj se moc hezky ahoooj Anežka

    OdpovědětVymazat
  3. Veru tu dřevěnou hurvínkovskou koloběžku jsem měla taky a kočárek jsem měla napřed proutěný (moje mamka dělala v Zadrevě, kde se pletly košíky a jiné věci) a pak podobný jako má tvoje mamka na fotce. Ty košíčky s jahodami vypadají náramně, to si taťka pochutnat. Hezkou neděli. Jaruna

    OdpovědětVymazat
  4. Mám moc ráda srovnávací fotky😊👍.Přeji hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
  5. Verunko takovou panenku co má maminka jsem měla taky.A mám ji pořád.Všechny je mám schované.A že jich bylo-je.I ty maličké,plastové,kočárky,nádobíčko,nábytečky a oblečky.Ty hodně pletla mamka.V obchodech už tak pěkné panenky nejsou.A ten ostatní většinou plastový cirkus,pro mě barevná hrůza.Proto si svých hraček z dětství moc vážím a opatruji je a nedala bych je pryč za nic na světě.Fakt za nic.Měj se krásně.Jitka.

    OdpovědětVymazat
  6. Veru, také zachraňuju staré hračky a děti je mají rády, mám podobné panenky a kočárek jsem měla takový jako mamina byl vínový.
    Mamina si je opravdu stále podobná.
    A mozeček i košíček jsem si od vás zobla.
    Mějte pěkný první školní týden. Aťka

    OdpovědětVymazat
  7. Hodně moc vám všem děkuju za napsání ❤️❤️❤️

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)