pondělí 2. září 2024

V pátek hned po ránu

 se mamina vydala do města 

musela do nemocnice

téměř po třech týdnech co už je taťka dneska doma

tam měl konečně připravený poukaz na domácí rehabilitace 👍


od nás do nemocnice to přeci jen pořádný kousek cesty je

a tak jsem maminu zaúkolovala aby fotila


no a nezklamala a fotila

a začnu novou lávkou pro chodce přes hodně rušnou silnici Na struze

no a nová je proto

že tu starou poničil vysoký kamion

který se pod ní zašprajcnul a celou ji poničil

a tak ji museli strhnout 

a postavit úplně novou

a to trvalo skoro rok


od lávky už to je jen kousek k nemocnici 

tam mamina vyzvedla poukaz pro tatinka 


a hurá přes náměstí domů








a pak fotila už přímo na náměstí 
a tam si hlavně vybrala morový sloup a to proto 
že i u něj má fotku jako malá holka 





a pak už šupajdila domů 

ještě jeden pohled cestou z náměstí na Černou horu
a za chvíli jsme ji už měli doma 

a takhle my to s tou naší maminou máme 
takhle si s kyticí růžiček jela do Vrchlabí pro tatínka 
/ to zas bude řečí že jsem vám tu fotku semka dala/


a vy se mějte prima
a ahojda ❤️ 


a naše provinilá Baruška poté 
co se před chvílí snažila čmelákovi amputovat nohu 🤣🤣🤣


5 komentářů:

  1. Veru ale mamce to s tou kyticí moc sluší a taky nafotila krásné fotky. Já jsem v Trutnově nikdy nebyla, tak jsem to měla jako virtuální procházku. Přeju hezký večer. Jaruna

    OdpovědětVymazat
  2. Jejda a já myslela že mamina něco slavila, sluší ji to a kytice udělala určitě spoustu radosti .
    A nafotila pěkné fotky, mamina je prostě naprosto univerzální, takový Ferda Mravenec, práce všeho druhu.
    Mějte se všichni prima , pa Aťka

    OdpovědětVymazat
  3. Zhubla jste hodně...a sluší Vám to..Zažila jsem něco podobného jako Vy, nemohla jsem z nervů ani jíst....Bude dobře uvidíte...Manžel bude v pohodě....Já měla děti ...školáky...Veru je dospělá holka ...Přeji at to zvládnete , určitě to dáte to věřím....Olina

    OdpovědětVymazat
  4. Veru, úkol mamina splnila na jedničku, fotky se moc povedly a s tou kytici jí to moc sluší, však už se těšila na tatínka. Barušce lumpárny jdou dobře a ten její pohled také.
    Tatínkovi přeji co nejlepší rehabilitační výsledky. Moc zdravím a ahojda, Alča

    OdpovědětVymazat
  5. Verunko mamince to moooc sluší,máte moc hezké město,zaujal mě ekařský rám.Vy jste nejlepší ošetřovatelky,tatík se má.Alča z Jbc.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)