čtvrtek 12. září 2024

🙏

Je to těžké moc těžké, nepochopitelné a strašně bolestivé. Tolik ticha a prázdna všude kolem nás je. Teď jsme už jen my dva a Baruška. Celé dny sedíme vedle sebe na posteli, držíme se za ruce, brečíme a nechceme tomu uvěřit. Koukáme na dveře pokojíčku a čekáme, že z nich vyběhne  naše rozesmátá Verunka..... a ono nic.

Rozhodli jsme se, že budeme v jejím posláním pokračovat a budeme na blog psát my dva, Veruška by si to tak určitě přála. Já vím, teď to budou jen poznatky o tom jak moc těžké to je, ale my se potřebujeme někomu svěřit a tím, že nikoho jiného nemáme ,tak jste to právě vy komu to budeme vyprávět. 


Moc Vám děkujeme za všechna Vaše slova u minulého článku, moc pro nás znamenají 🙏


Šárka a Radek 


26 komentářů:

  1. Milá Šárko a Radku, upřímnou soustrast. Nějak to nemůžu pochopit, Verunka mi bude moc chybět. Jsem ráda, že blog bude pokračovat, vždyť tam chodím víc deset let. Držte se, myslím na vás ... 😪

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den,i pro mě je to nepochopitelné.Ale se mnou bude Verunka pořád.Každý den jsem se moc těšila na její psaní,krásné fotečky,protože ona se uměla kolem sebe koukat a viděla tak pěkné věci v těch obyčejných,Vaše vaření a pečení,to je tolik dobrot.Několikrát jsem psala,že bych hned chodila s rendlíčkem.Je mi to moc moc líto co se stalo a jsem ráda,že budete v psaní blogu pokračovat.Lepší a klidnější časy Vám oběma přeji do Krkonoš.Jitka.

    OdpovědětVymazat
  3. Pro mě je to šok,co teprve pro Vás paní Šárko. K Verunce na blog jsem chodila ráda,za tu dobu jsem poznala, že je Verunka čistá dušička. Vám i panu Radkovi držím palce i pěsti,ať vše ve zdraví zvládáte společně s Baruškou. Vím, lehce se to píše,těžké je vše ustát.Jste jen vy dva,vlastně tři s Baruškou. Držte se a podporujte navzájem a pokud opravdu v blogovani budete pokračovat, MY MALÁ RODINA BLOGGERŮ budeme s Vámi 🍀❤️🍀

    OdpovědětVymazat
  4. Da kann ich mich nur anschließen . Ich bin sehr traurig. Brunhilde

    OdpovědětVymazat
  5. Je mi to moc líto. Máte od života neskutečně naloženo. Jste dva skvělí lidé a Verunka měla díky vám šťastný život a to je nejdůležitější. Držte se. Moc na vás myslím. Lenka

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Šárko a Radku, jsem moc ráda,že budete ve psaní blogu pokračovat,tak bude Verunka s námi pořád.Doufám ve Vaše lepší následující dny.Pamatujte,že sdělená radost je dvojnásobná radost a sdělené trápení je poloviční trápení.Myslím na Vás.Věra z Litoměřicka

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Šárko a Radku, vůbec to nemůžu pochopit, je to opravdu šok. Nemám slov.
    Držte se, v myšlenkách jsem stále s Vámi. Alča

    OdpovědětVymazat
  8. Šárko a Radku, taky jsem v duchu s Vámi, moc na Vás myslím...Pláču,jen si čtu vaše slova...Chce to od Vás ohromnou sílu, všechnu vaši lásku...Myslím,že Verunka tu bude v blogu nějak stále s námi všemi....MíšaZ.

    OdpovědětVymazat
  9. Šárko a Radku, i já jsem moc ráda, že blog bude pokračovat a přeju mnoho sil do dalších dní. Jana

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Šarko a Radku,moc na vás myslím, jste moc hodní, že budete pokračovat.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moji mili. Jsem, jako ostatni rada, ze s nami zustanete v kontaktu i nadale v teto pro vas strasne tezke dobe. Psani je dobra terapie. Verim, ze i toto muze trochu pomoci ve vasem zalu. Sarko, Radku, drzte se. Moc na vas myslim. Budu se i nadale tesit na kazdou zpravu od Vas. Nada L.

      Vymazat
  11. Milá Šárko, milý Radku! Ještě včera jsem doufala, že Verunčin web napadl nějaký hacker:-(
    Teď už můžu jen vyjádřit upřímnou soustrast a velkou bolest nad tím, co se stalo. V kabelce mám pohled z výletu, který jsem měla pro Verunku připravený. Byla jsem líná hledat schránku a plánovala, že to pošlu až z domova.. Neodkládejme nic, čím bychom mohli udělat někomu radost..Vaše rozhodnutí psát blog dál je skvělé- pro vás dva určitě terapeutické a pro nás, vděčné čtenářky a čtenáře, velká radost a vzpomínka na vašeho andílka, Verunku.. ( Ach jo, to bolí, to takhle napsat)..Držte se.
    Svatuš

    OdpovědětVymazat
  12. Milá Śárko a milý Radku , myslím na vás a jsem v duchu s vámi . Nějak to nemůžu pochopit , pročítám tyto smutné řádky a brečím .Jste moc hodní , že budete dále psát blog . Verunka by byla ráda a díky Vám tu bude tak nějak trochu s námi.
    Držte se ....
    Jana

    OdpovědětVymazat
  13. Šárko a Radku určitě držte Veruščin blog💖my kdo sem chodíme budeme moc rádi. A jak píšou ostatní poloviční bolest a i terapie pro duši. Nebuďte v tom sami💖Jana

    OdpovědětVymazat
  14. Sleduju Verunku už hodně dlouho, hrozně mě to zasáhlo, po tom všem, co jste prožili! Myslím na vás! Je mi to moc líto, pláču. Jitka

    OdpovědětVymazat
  15. Drahá p.Šárko a p.Radku,dnes jsem byla celý den v myšlenkách s vámi.Pracuji ve školce,takže bylo kolem mne plno smíchu a radosti a mně se chtělo tolik plakat.Verunka byla mimořádná,úžasná mladá slečna,která za svůj krátký život dokázala tolik lidí potěšit a obdarovat.Její krásný,čistý a nesobecký pohled na obyčejné věci byl úžasný.její psaní pro mě bylo takové pohlazení na duši.Moc na vás myslím a objímám na dálku.Lenka

    OdpovědětVymazat
  16. "Zvířata jsou šťastná a spokojená až na jednu maličkost: všechna postrádají někoho velmi zvláštního, někoho koho opustila.
    Hrají si a běhají spolu, ale přijde den kdy se jedno náhle zastaví a hledí do dálky. Jeho jasné oči pátravě pozorují, netrpělivé tělo se začíná chvět. Náhle vyběhne ze skupinky zvířat, letí přes zelené louky, rychleji a rychleji.
    Až se nakonec ty a tvůj kamarád sejdete v nesmírné radosti. Déšť šťastných polibků pokrývá tvou tvář, tvé ruce opět hladí milovanou hlavičku, znovu hledíš do těch přenádherných důvěřivých očí, jež nadlouho zmizely z tvého života, ale nikdy z tvého srdce.."

    Milá Šárko a Radku, jak jsem psala již v minulém komentári,Verunky blog navštevuji již spoustu let, a proto jsem si vzpomněla na tento její příspěvek z doby , kdy vám odešla do psího nebíčka vaše první Baruška.Mne tenkrát vehnal slzy do očí, a to jsem netušila, že za rok a kousek nás opustí naše láska boloňačka Nelinka. Vkládám sem teď kousek z něj, snad vám třeba aspoň trošku pomůže představa,že Verunka se za tím duhovým mostem radostnĕ přivítala s Baruškou nebíčkovou a jsou tam teď spolu obĕ šťastné...

    OdpovědětVymazat
  17. Milá Šárko a Radku, přijměte prosím moji upřímnou soustrast. Také já jsem věřila, že Verunčin blog napadl nějaký hekr a vůbec se mi nechtělo věřit tomu, že to vše je realita. Jsem z toho moc smutná. K Verunce na blog chodím už dlouhá léta a moc ráda jsem četla Verunčiny příspěvky. A přestože nepíšu žádné komentáře, stále jsem věrnou návštěvnicí blogu. Budu ráda, když budete ve Verunčině blogu pokračovat. Držte se a hodně sil!!!!!! Alis (Jedlíkovo vaření)

    OdpovědětVymazat
  18. Milá Šárko a Radku, přijměte upřímnou soustrast. Blog Vaší dcery jsem navštěvovala velmi často a byla jsem nadšená z jejího vyprávění a hlavně z jejich nádherných fotografií, kterými ukazovala svůj jemný pohled na svět. Tolik mě to inspirovalo, že jsem nedávno vytáhla svůj staro-nový fotoaparát a chci si začít opět také pořizovat pěkné obrázky. Několikrát jsem jí svůj obdiv napsala a také Vaši kuchyň pochválila. Verunka mě bude určitě moc chybět a nikdy na tu jemnou dívku nezapomenu. Buďte hodně silní a držte se! Moc na Vás myslím. Jana

    OdpovědětVymazat
  19. Milá Šárko i Radku,
    Verunku a přes ní i vás jsem si našla v době u nás ne uplně jednoduché, měli jsme tenkráte podobné trable a já si k Verunce na blog chodila pro potěchu, a chodím pořád at jsme nahoře či dole,
    i mě bude její čistá dušička opravdu moc chybět a moc si přeju aby i za tím duhovým mostem , snad s Baruškou nebíčkovou, byla šťastná , tak jak uměla být, a nic jí netrápilo.
    Oproti tomu věřím , jak obrovské je trápení vaše , budu moc ráda , že k vám budeme moci nahlížet dále, sdílet s vámi vaši bolest a společně tu na naši milou Verunku vzpomínat, určitě by nechtěla aby v tomto jejím krásné započatém díle , už nikdy nebylo nic nového.
    Jak já se těšila na její šmodrchání, přes které jsem ji vlastně našla, posléze fotografování, které je i mojí velkou zálibou, vaření, malování, vaše společné prožitky a prostě vše , její radosti ale i trápení, které s námi tak ráda sdílela.
    Verunka byla čistá, otevřená , upřímná , milá a vnímavá dušička a třeba se vaším prostřednictvím o ní ještě tady hodně dozvíme.
    Moc na vás myslím, opatrujte se , vše se zvládne, musí , a právě Vérunka nám to tady také mnohokrát dokázala,
    Držím pěsti a jsem s vámi. Aťka

    OdpovědětVymazat
  20. Milá Šárko a Radku,také jsem do poslední chvíle věřila,že někdo Verunce napadl blog. Je mi to moc líto,chodím tady spoustu let.Verunka nám všem předávala nádhernou energii,upřímnou radost a moc krát po naročnem dnů zlepšila náladu .Její nádherné fotečky,malované obrázky a brebentění nám všem bude moc chybět. Jste velice silní a stateční,přejí vám hodně sil.Verunka by byla moc ráda, že to tady nekončí.My se budeme těšit až jednou si vyjdete spolu na procházku na vaše oblíbené pastviny.Veřim,že v tu chvíli tam bude Verunka s vámi ,protože vaší lásku nic nerozdělí. Moc děkuji ,za to,že jste.Moc si vás vážím a děkují, že jsme mohli Verunku a vás i Berušku poznat. Moc na vás myslím Daja z Ostravy

    OdpovědětVymazat
  21. Moc často sem už nechodím, jsem dost nemocná. Ale když jsem potřebovala doplnit trošku radost, tak jsem vždycky věděla kam mám nakouknout. Potkalo mi něco podobného a tak se umím vcítit do vašeho žalu. Moc vám držím pěsti a budu na vás myslet, aby jste žal překonali bez velkých problémů. Držte se a moc foukám na vaše bolavé dušičky. Na Verunku určitě budu myslet jen v dobrém, však to byl takový dobrý človíček a dával každému jen radost a hezký pohled na lidi a okolí. Držte se. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  22. Já jsem se na blog dostala až teď a nemůžu tomu uvěřit. Píšu a přes slzy na to nevidím. Myslím na vás moc. Jaruna

    OdpovědětVymazat
  23. Samozřejmě, pokračujte. Sdílejte tu hroznou a největší bolest, která Vás jako rodiče Verunky postihla. Sleduji tenhle blog od začátku. Vždy pravidelně, později, když jsem sama měla problémy méně, když byl Radek v nemocnici, více. Ráda jsem pročítala vyprávění současné i z dob, kdy jste vzpomínali na babičky, dědečky a doby minulé. Nedovedu si tu bolest ani představit. Prosím, držte se, budete teď jeden druhého potřebovat co nejvíc.

    OdpovědětVymazat
  24. Dobrý den, je mi to velmi líto. Od úterý sem chodím a nemohu to pochopit. Patřím k těm co tiše četli a nepsali. Vždy jsem si říkala, příště už musím Verunce odepsat...a nestihla jsem to. Upřímnou soustrast, Vlad´ka

    OdpovědětVymazat
  25. Upřímnou soustrast ,Šárko a Radku. Stále nemohu uvěřit, že Verunka není, všem nám tu bude chybět. Její pohled na svět, na obyčejné věci, které přehlížíme. Krásné povídání a fotografie, kterými nám přibližovala úplně obyčejné věci. Je mi to moc líto. Jitka z Prahy

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)