úterý 10. září 2024

Verunka

 nám teď navečer nečekaně umřela




28 komentářů:

  1. Upřímnou soustrast. Ráda jsem si četla její blog. Je to moc smutné, nečekané.

    OdpovědětVymazat
  2. Ach Bože, je mi to tak moc líto. Myslím na vás, chtěla bych vám pomoci alespoñ na dálku nést vaši bolest. Na Verunčin blog jsem se denně léta těšila, na její radostné vnímání drobné krásy, kterou dokázala vidět všude kolem sebe, kterou dokázala tak šikovně vyfotografovat, na její milé popisování každodenního života. Její oddaná láska k rodině včetně všech vašich zvířátek, k zahradě, šmodrchání deček, výroby zeleniny a jídla z plsti, její krásné kreslené obrázky, recepty a fotografovaní vašeho vaření a pečení. Upřimnou soustrast. ❤️
    Zdena z Plzně

    OdpovědětVymazat
  3. Je mi to moc líto. Upřímnou soustrast. Markéta

    OdpovědětVymazat
  4. To né,nechápu a je mi to nesmírně líto.Verunku jsem měla moc ráda,každý den jsem čekala na její příspěvek,který vždy potěšil.Paní Šárko a Radku upřímnou soustrast.Lenka z Bolky

    OdpovědětVymazat
  5. Nevím co napsat je mi to strašně moc líto,Verunku jsem měla moc ráda.Uprimnou soustrast Iveta

    OdpovědětVymazat
  6. Tomu se ani věřit nechce, moc moc na vás myslím a je mi to moc líto, moc ráda jsem k Verunce a prostřednictvím ní i k vám, chodila. Upřímnou soustrast. Aťka

    OdpovědětVymazat
  7. Ach to bolí...upřimnou soustrast....nechce se mi tomu věřit. Bude mi chybět.Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Das kann nicht wahr sein. Mein Beileid Brunhilde

    OdpovědětVymazat
  9. Janka
    Nečekané-- bude nám moc chybět.Měly jsme ji moc rádi. Za ty léta byla i naším členem rodiny,Bolí to, bolí, úpřímnou soustrst vám všem-- Janka

    OdpovědětVymazat
  10. Je mi to moc líto, Šárko, Radku přijměte upřímnou soustrast.

    OdpovědětVymazat
  11. Je mi to velmi líto, upřímnou soustrast, moc ráda jsem na blog chodila.

    OdpovědětVymazat
  12. Hodně síly k překonání toho jediného,
    co v životě nemůžeme změnit ...

    Radku a Šárko, přijměte upřímnou soustrast.
    Sleduji blog již spoustu let, bude mi moc chybět..

    Jana Č.

    OdpovědětVymazat
  13. Uprimnu soustrast Verunky blog som navštevovala a vždy som sa tešila bude mi chybat.

    OdpovědětVymazat
  14. Dobrý den, přijměte,prosím,mou upřímnou soustrast.Jsem v šoku,pořád čekám,že to není pravda. Chodila jsem na její blog denně, mám ho nastavený jako první blog k hledání ostatních. Nějak to nemohu pobrat,že vás ta smůla v poslední době moooc dohání. Přeji vám oběma hodně sil a zdraví,držte se. Věra z Litoměřicka.

    OdpovědětVymazat
  15. Bože.... to né ,nemůžu tomu uvěřit . Na její blog jsem se dívala denně , spoustu let.
    Milá Śárko a Radku , přijměte moji upřímnou soustrast . Je mi to velmi líto . Jana

    OdpovědětVymazat
  16. Verunka? To přece není možné? Nemůžu vůbec věřit tomu,co čtu...Je mi to líto,moc a moc....vždyt jsem si sem chodila pro radost, povzbuzení...pro krásná slova milé a čisté dušičky s velikým srdcem....Pláču,myslím na Vás a nejvíc na Verunku...Upřímnou soustrast...MíšaZ.

    OdpovědětVymazat
  17. Je mi to strašně moc líto,Verunečka naše drahá nám bude moc chybět.Nemůžu a nechci tomu uvěřit.Paní Šárko a Pane Radku přijměte prosím moji upřímnou soustrast.Lenka

    OdpovědětVymazat
  18. Verunečka? to neee, bude moc chybět, nám co jsme ji tu sledovaly, natož Vám rodičům. přeji upřímnou soustrast, držte se . Marie

    OdpovědětVymazat
  19. Upřímnou soustrast a hodně sil oběma Děkuji Verunce za krásný blog,budou mi chybět její obrázky i články.

    OdpovědětVymazat
  20. Upřímnou soustrast. Je mi to moc líto. Moc na vás myslím, je to velká rána. Hodně sil. Moc ráda jsem si blog četla a sledovala vaše zážitky.

    OdpovědětVymazat
  21. Je mi to velmi líto, upřímnou soustrast. Hodně sil. Dana

    OdpovědětVymazat
  22. Ne,nemohu tomu uvěřit a stále dokola opakují "PROČ"
    Přijměte upřímnou soustrast 🌹

    OdpovědětVymazat
  23. Úprimnú sústrasť prajem, je to veľký šok pre Vás ale aj pre všetkých, veľa síl prajem

    OdpovědětVymazat
  24. Tisknu vám ruce, přijměte upřímnou soustrast, myslím na vás...Jiřka

    OdpovědětVymazat
  25. Upřímnou soustrast, píši až teď musela jsem to rozdýchat a i tak tomu nemohu uvěřit. Jsem ráda, že jsem ji stihla splnit přání a poslat ji pohledy. Znám vás leta z blogu, co dodat držte se💖❤️ Jana

    OdpovědětVymazat
  26. Šárko a Radku, nevěřícně a opakovaně hledím na Vaše řádky... upřímnou soustrast, držte se. Dana

    OdpovědětVymazat
  27. Šárko a Radku, nejsou slova, která by vyjádřila smutek nad vaší ztrátou.
    Vaše bolest je nekonečná a největší, která může milující rodiče potkat.
    Přeji vám sílu k překonání této životní ztráty, která nikdy nepřebolí.
    Nemohu tomu uvěřit Jiřina

    OdpovědětVymazat
  28. Ne, ne, to snad nemůže být pravda. Šárko a Radku, vyjadřuji tu nehlubší soustrast. Přes slzy nevidím.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)