úterý 10. září 2024

Tak jsem si myslela

 že budu rychlejší jak změna počasí na podzimní 

a stihnu vám sem dát ještě pár retro letních fotek 

ale já myslím 

že se na mě zlobit nebudete 

když si léto minulých let  to připomeneme i tak ❤️

já coby prcek jsem se ničeho nebála

do všeho jsem šla po hlavě 

a všechno jsem musela ozkoušet







a když pak mělo dojít na spaní po obědě 

tak myslíte

že jsem spala v postýlce 

i kdepak

nejlépe se mi chrnělo u maminy v posteli

a když si tam se mnou šel schrupnout i taťka

tak to bylo úplně nejlepší ❤️


a co je doma nového 

s tatínkem poctivě cvičíme

a nejsme na to sami

dochází k nám fyzioterapeut

a s tatínkem to moc pěkně umí 👍


a máme z taťkových pokroků všichni velkou radost

je to náš šikulka 👍🥰


Tak a to je dneska asi tak všechno 

vy se mějte moc hezky 

a ahojda ❤️




6 komentářů:

  1. Ahoj to jsi tedy řádila za mě takové věci na ježdění nebyly.
    Tatínek je šikovný tak to máme taky radost.
    Měj se parádně Ahoj

    OdpovědětVymazat
  2. Verunko, máš super fotky, podobné blbiny si pamatuju u našich dětí, vnoučata dělají podobné, i když už mají spoustu jiných možností.
    Moc přeju at se to chodítko také jednou podaří z vybavení domácnosti odsunout a třeba jako u nás přes berle a turistické hole to jednou zase jde, moc držím pěsti, je to dřina, jsem ráda že se tatkovi pokroky daří.
    Jen tak dál, Aťka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Verunko, hezké fotky a tatínek dělá velké pokroky moc na vás myslím Iveta

    OdpovědětVymazat
  4. Veru, podle fotek jsi byla pěkně živá, máš hezké vzpomínky. Je prima, že tatínek dělá pokroky, však ono to půjde, hlavně mít trpělivost, nic není hned a hlavně nic není zadarmo, je to dřina. Moc na Vás myslím a držím pěsti, Alča

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Verunko, to je moc krásný rozlučkový článek. Když si ho psala ani si netušila, že bude Tvůj poslední😪 Je mi to moc líto, žila jsem tu s Tebou a vlastně i s celou Tvoji rodinou na blogu deset let. Ty si mi byla vzorem, proto jsem si založila svůj vlastní blog. Už si v nebíčku se svoji Baruškou nebíčkovou, Tvoji milovanou chlupatou kamarádkou. Měj se tam krásně, budu na Tebe s láskou vzpomínat, budeš mi moc chybět😪😪😪

    OdpovědětVymazat
  6. Je to zvláštní, ale je to opravdu takový vzpomínkový a zároveň rozlučkový článek.
    I když ona netušila, že je poslední, jak smutné a bolestivé pro nás všechny, kdo jsme
    ji jako blogerku poznali a jejím brebentěním nám nechala nahlédnout do života jak jejího, tak rodičů. Myslím, že u mne je to více jak deset let co jsem ji poznala a přes její blog jsem se dostala k Libušce, kam také ráda chodím. Je mi moc smutno a budu stále vzpomínat na její krásné fotky, povídání, šmodrchání a malované obrázky.
    Alča

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)