středa 31. července 2024

Děkujeme

že Tě máme ❤️❤️❤️


❤️

děkujeme s Verunkou všem kdo mají zásluhu na tom

že už příští týden se nám skoro po půl roce vrátíš z nemocnice domů ❤️ 


děkujeme i vám všem tady na blogu

 co jste tatínkovi posílaly sílu na uzdravení 


a hlavně moc děkuji tobě 

že jsi si svůj život 

i přes všechny ty těžkosti

a že jich nebylo málo 

 vybojoval zpátky ❤️❤️❤️

.



















tvoje Šárka s Verunkou a Baruškou ❤️❤️❤️ 


13 komentářů:

  1. Veru, bez komentáře, to je prostě nej💔

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to tak překvapilo že jsem komentář odklikla dřív než jsem chtěla😉a tu písničku mám moc ráda.
      Držím pěsti ať vše vyjde.Atka

      Vymazat
  2. Tak to je krásná zpráva♥♥ Marie

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je úplně ta nejlepší zpráva, z celého srdce vám to moc přeju, že budete konečně všichni spolu. Hodně na vás myslím, zdraví Jiřka

    OdpovědětVymazat
  4. To jsem si moc ráda přečetla takovou dobrou zprávu. Moc to všem přeji at jste zase doma pohromadě a uzdravování se určitě zrychlí a budete v pohodě i sBaruškou !!!!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Very, krásná zpráva. Určitě potěšila všechny, co drželi pěsti. Moc Vám to všem přeju💖

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasná zpráva, moc vám to všem přeju :) Markéta

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Verunko, mám moc velkou radost a z celého srdce vám to přeji.Iveta

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to mám hned lepší den. Jsem ráda, že jste se holky po tak dlouhé době dočkaly. Přeju už jen krásné dny. Jaruna

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to je asi to nejvíc NEJ tohohle roku.Hodně štěstí přeji.Jitka.

    OdpovědětVymazat
  10. Krásná zpráva. Dojalo mě to. Přeji vám ještě mnoho šťastných let! Lenka

    OdpovědětVymazat
  11. Mám velkou radost,za vás všechny ,hlavně mamince posílám spoustu energie,je ůžasná,jak to všechno zvládla,L

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)