neděle 28. července 2024

V sobotu

 Jsme se tak jako každou jinou sobotu vydaly s maminou a Baruškou 🐕 na zahradu


měly jsme docela náročný týden 

a aby toho ještě nebylo málo a nebyla jiná možnost

   tak

 jsme se tam vydaly taxikem 

a dobře bylo















a všimněte si zmáchané Barušky

celé odpoledne strávila namočená v jezírku 🦭


a vy mějte krásný další prázdninový tyden 👍


a ahojda ❤️ 



7 komentářů:

  1. Verunko, to jsou tak krásné fotky z té vaší zahrádky, vždycky se ráda podívám.
    Veru jestli se můžu zeptat mamina neřídí auto? jestli ne a všechny návštěvy za taťkou a na chatu zvládáte dopravou, tak to klobouk dolů, teda to i kdyby řídila, ale bez auta, to si vubec nedovedu představit. I když já začala taky řídit až mě donutila vesnice a to už bylo deset let po svatbě, ale jak si člověk zvykne.....
    Pěkný další týden. Aťka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mamina nemá prostorové vidění a proto nemůže mít řidičák. A ona by tak ráda řídila, ale bohužel.
      No a do Vrchlabí jezdí opravdu poctivě od pondělí do pátku každý den autobusem, co k tomu dodat ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

      Vymazat
    2. Veru, to teda fakt smekám, maminu pozdravuj , je borka, všichni jedete naplno.
      Opratrujte se, pa. Aťka

      Vymazat
  2. Ahoj Verunko, hezké fotky a úroda je taky pěkná.Uz mám nadelane šťávy,marmelády teď zavařují okurky zítra budu dělat calamadu (podle vašeho receptu).Moc zdravím Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Veru to je úroda, to se vám zahrádka odmněnila, že se o ní tak staráte. Já sice řidičák mám, ale vůbec neřídím, protože se bojím, ale znám hodně ženských, co jsou na tom podobně. Moc se mi líbí tvoje staré fotky z bazénku a nové obrázky. Přeju pohodový týden. Jaruna

    OdpovědětVymazat
  4. Verunko,krásně to kvete a zraje na zahrádce.Radost na to koukat.Měj se bájo.Jitka.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)