neděle 4. srpna 2024

Že prej já

 jsem včera na zahradě v jezírku oškubala všechny lekníny co jsme tam měli

ale já v tom opravdu prsty vlastně teda zoubky nemám 😁

já vím 

že když jsme na zahradu prijeli

tak jich tam bylo hodně 

a že když jsme odjížděli tak tam nebyl ani jeden

ale já za to opravdu nemůžu 

to asi samo 🤣

tak nevím proč mě hubovaly


dělala jsem

že neslyším 🤣


no a tak zatímco já  měla za úkol uklidit ten bordel v jezírku 

co jsem teda prý udělala



tak holky pracovaly na zahradě 

sekaly

plely

kecaly přes plot s Blankou

krotily nové třímetrový šlahouny ostružin

sklízely

a hodně si telefonovaly s tatínkem 🥰 ❤️ 









a k obědu holky měly meruňkový knedlíky 

ale to na mě nic není 

to já radši masíčko 


a zítra má tatínek převaz toho otvoru po tracheostomii 
a my se už dozvíme přesně kdy tatínkem půjde v týdnu domů 👍 ❤️ ❤️ 

a vy mějte moc krásnou neděli 
 a ahojda ❤️ 

8 komentářů:

  1. Lumpice jedna😁Pěknou neděli. Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji Veru a přeju at to s taťkou vyjde co nejdřív, držím pěsti,
    a na knedlíky jsem dostala obrovskou chut, u nás bude patizon. pa

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Verunko,jako vždy moc hezké fotky.Merunkove knedlíky jsme měli ve čtvrtek, úrodu máte pěknou a máte hodně jablíček to u nás jich moc nebude.Moc vám přeji,aby tatínka pustili co nejdříve.Preji krásnou neděli Iveta

    OdpovědětVymazat
  4. Veru Baruška taky přece musí přiložit packu k"dílu". Až taťku pustí domů, tak to bude na zahrádce všechno vyšolíchaný. Ty meruňkové knedlíky vypadají náramně. Přeju krásnou neděli. Jaruna

    OdpovědětVymazat
  5. Verunko, Barunka je herečka,rovnou by mohla do Národního divadla 🥰Už vám to uteče a budete mít tatínka doma 🍀

    OdpovědětVymazat
  6. Tatínek už nemá tracheostomii? No to je super. Věřím, že bude lepší a lepší. Přeji mu hodně sil.
    A Baruška - ta vám to přece jen zestřuje, ať se nenudíte :-) .
    ED

    OdpovědětVymazat
  7. Moc,moc vám všem děkuju za napsání ❤️❤️❤️

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)