úterý 6. srpna 2024

Už dlouho

 Jsem vám sem nedala žádné moje nové obrázky 

poctivě maluje každý den

a je pravda

že hodně obrázků 

dřív než si je vyfotím 

tak rozdám ❤️

tak dneska alespoň ty 

které mi zůstaly




a moc děkuju Jitce a Aťce

za pohledy

které mi pravidelně z jejich

výletů posílají 



a my už najisto víme 
kdy jde tatínek domů  
dneska nám to pan doktor potvrdil 👍❤️🥰

ale to víte
nechci to zakřiknout🙏
tak hned jak bude doma
 tak vám to určitě napíšu 
nebojte ❤️

a tak to víte
že už se moc  moc těšíme 
❤️❤️❤️❤️

a vy mějte krásný den
a ahojda


8 komentářů:

  1. Veru moc hezké obrázky, mně se nejvíc líbí zrzavá liška. Jsem ráda, že už budete po tak dlouhé době kompletní, moc vám to přeju. U nás dneska není zrovna počasí ke koupání, ale mně jako starší osobě to tak vyhovuje. Přeju pohodový den. Jaruna

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Veru, obrázky máš krásné, takové veselé. Držím pěsti, aby to tatínkovi dopadlo podle plánu pana doktora . Dovedu si představit, jak jste všichni natěšení, však to byla strašně dlouhá doba bez tatínka, ale hlavně, že vše dobře dopadlo. Posílám moc pozdravů a ahojda, Alča

    OdpovědětVymazat
  3. Verunko obrázky máš moc hezké,já kreslit neumím,ale antistresové omalovánky mám moc ráda,je to skvělý relax.Pozdravuj maminku a mějte se hezky L

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Veru hezky maluješ a už se taky těším s Vámi na tatínka to bude radosti. Baruška si uvrtí ocásek ! Mějte se všichni dobře a krásné letní dny přeji všem !

    OdpovědětVymazat
  5. Verunko rádo se stalo.Hezké dny do Krkonoš přeji.Jitka.

    OdpovědětVymazat
  6. Veru, opakovaně musím napsat že maluješ moc krásně a vesele, a taťkuv návrat zaťukávám na všechna dřeva a myslím na vás, pa Aťka

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Verunko,moc na vás myslím Iveta

    OdpovědětVymazat
  8. Moc . moc vám všem děkuju za napsání ♥

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)