pátek 9. srpna 2024

Když byla mamina malá

 Tak taky si uměla parádně užívat sluníčka a léta

tady zrovna byli s babičkou a dědou na dovolené na Mácháči 

babička tu dovolenou dostala v pekárně jako rekreaci ROH

a mamina vzpomíná

že se jim tam moc líbilo

a po těchhle prázdninách pak mamina šla do první třídy 

a dlouho byla ze všech dětí ta nejmenší ❤️




tady to je dobře vidět
když stojí vedle babičky 
jaký byla malý a hubený prcek ❤️



a hastrman jsem po mamině
ta taky vydržela ve vodě tak dlouho 
dokud se pomalu nerozpustí la 🤣




a teď už vám prozradím velkou věc

dneska mamina byla naposled s rendlíkama s jidlem pro tatínka ve Vrchlabí 

v pondělí pojede mamina autobusem už brzo ráno 
s velikanskou kyticí růžiček pro všechny sestřičky 
co se nám tam po tři měsíce staraly  o tatínka🌹🌹🌹


a pak už pojedou spolu sanitkou DOMŮ 


a my tak budeme mít po téměř půl roce tatínka konečně doma 👍❤️

a těšíme se všichni už hodně moc


a vy mějte krásný páteční večer 
a ahojda ❤️ 

P.S.
a my jsme si teď s maminkou pustily v televizi Pelíšky,
ty máme doma všichni hodně rádi 👍🤣

8 komentářů:

  1. Veru, mám velkou radost z takové dlouho očekávané zprávy o tatínkovi. Dovolená na Máchači a ROH, to jsou vzpomínky, které nám nikdo nevezme. Na Macháči jsem byla jako prcek a vezla jsem se bráchou a rodiči na motorce v takové té vaničce u motorky, už si ani nevzpomenu jak se tomu říkalo. Vzpomínám stále, jaké to byly krásné časy. Posílám moc pozdravů a ahojda.

    OdpovědětVymazat
  2. Verunko ty černobílé fotky jsou tááák krásný.A pondělí,tak to bude nejlepší pondělí celého roku.Hezkou sobotu a neděli přeji do Krkonoš.Jitka.

    OdpovědětVymazat
  3. Veru, v zápalu vzpomínek jsem se zapomněla podepsat, Alča. Jo a u té motorky byla lodička, né vanička .

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Verunko, tak jste se dočkaly moc,moc vám to přeji.Mamina si je pořád podobná.Nasi rodiče s námi na dovolený nejezdili stavěli dům a moc penízků nebylo měla jsem ještě dva bráchy,ale od páté třídy jsem jezdila na tábory a to dva jeden od maminy práce a druhý od taky a pak ještě na týden od hasičů byla jsem malý požárník.To jsem si zas zavspominala.Mejte se moc hezky Iveta

    OdpovědětVymazat
  5. Verunko,to jsi mě potěšila tak krásnou zprávou . Mějte se všichni pohodově.🍀

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Verunko , to je hezká zpráva. Jsem ráda, že se taťka vrátí domů.
    Mějte se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Veru tož to je skvělá zpráva 🤗 Já jsem na tom byla podobně jako mamina, nebyla jsem sice nejmenší, ale druhá od konce, takže jsem seděla v první lavici. Na dovolenou naší nejezdili, ale já jsem ráda prázdninovala u obou babiček. Na Mácháči jsem poprvé byla s mamkou až v dospělosti a to byla taková zima, že jsem do vody vlezla jenom jednou. Jo jo, to jsou krásné vzpomínky. Přeju už jenom samé krásné dny. Jaruna

    OdpovědětVymazat
  8. Moc vám všem děkuju za vaše prima psaní. bylo to prima čtení 👍❤️

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)