neděle 23. června 2024

Nedávno jsem vám psala

 že mi mamina koupila dvě klubíčka bílé příze s tím

že by ode mne chtěla ušmodrchat nové dečky

pak k tomu přikoupila ještě jedno světle modré

a to už byla výzva abych se pustila do dílo


no ježe pořád se mi do toho nějak nechtělo

a tak jsem to odkládala

parkrát jsem háček vzala do ruky

ušmodrchala pár oček

a to bylo vše

nějak jsem se do toho pořád nemohla dostat

a mamina tak marně čekala na nové dečky


no jenže pak zasáhl osud

aby toho mamina neměla málo

tak do toho přišlo v úterý večer ještě tohle


no a mě jak když to nakoplo

a chtěla jsem maminu potěšit ❤️

tak jsem včera k tomu sedla 

a do dneška mám hotovo takhle 🙂


a proč i modrá

no protože na léto máme obývák do světle modré





a tak holt mamina chce i modrou dečku

a ty dvě bílé už  mám hotové



a já už se zas cítím lépe

úplně dobré to ještě není

ale za pár dnů zas budu fit 

nebojte


jen maminy je mi líto

takhle toho má hodně 

a ještě  k tomu já 😥


a to je tak všechno 

a já jdu zas pokračovat ve šmodrchání

a vy mějte moc moc hezkou neděli 

a ahojda ❤️

P.S.

já vím že se to nemá

 a mamina mi za to vyhubuje

ale tak když už tady máte moji adresu ....

já totiž  moc ráda dostávám pohledy...

tak kdyby jste mi někdo chtěl poslat pohled

moc by mě to udělalo radost ♥

  

11 komentářů:

  1. Veru, někdy se to opravdu semele, přeji Ti hodně zdravíčka. Zrovna jsem si nedávno říkala, že Ti mamina koupila přizi a ani jsi se nepochlubila co jsi ušmodrchala . Dečky máš krásný, taky potřebuji nové, tak se do toho také pustím . Moc na Vás všechny myslím a přeji ať je jen a jen lépe , Alča

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Verunko, děcek není nikdy dost máš je hezké a hlavně jsi udělala mamince radost má toho teď naloženo.Posilam moc pozdravů Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Veru, jsem moc ráda že vidím zase šmodrchání,a pěkné šmodrchání, přes které jsem vlastně k tobě začala nakukovat, mamina je určitě ráda a at si brzo zase fit, a vubec ve všech směrech at je u vás pořád lépěji🙂
    Pěknou neděli. Aťka

    OdpovědětVymazat
  4. Verunko ty jsi teda šikulka.A s tou adresou má maminka pravdu.Určitě pohledy z mých výletů budu posílat,já je taky ráda dostávám.Jen nikdo nepíše.Spokojený zbytek neděle i další dny přeje do Krkonoš Jitka.

    OdpovědětVymazat
  5. Veru, tak ať už je to všechno dobré a mamince dečky udělají určitě radost a my ti zas uděláme radost, když ti pošleme pohled. Snad si pošťáci neušoupou nohy 😄 Hezký večer. Jaruna

    OdpovědětVymazat
  6. Verunko,rada ti pohled pošlu z vyletu nebo třeba z města ve kterem žiju. Vam všem třem přeji hodně pevne zdravicko a opatrujte se.
    Vlasta

    OdpovědětVymazat
  7. Verunko tak honem dej se do kopy🍀, neboj pošlu pohled😀, jen nevidím celou směrovačku, ale tu najdu 😀. Jana

    OdpovědětVymazat
  8. Verunko, brzy se uzdrav. Háčkuješ krásně, pravidelné sloupky.Moc pěkné dečky...MíšaZ.

    OdpovědětVymazat
  9. Hodně moc vám všem děkuju a už se moc těším na pondělí na poštu ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Verunko, dečky jsou krásné a tuhle barevnou kombinaci mám také moc ráda. Jsi šikovná a mamina bude být určitě velkou radost, zaslouží si ji. Mějte se všichni hezky a přeji klidnější časy, pá 🙋‍♀️

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)