sobota 29. června 2024

Pár dní

 Jsme nebyly na zahradě 

a málem jsme ji nepoznaly

hotová džungle to byla

a to fakt nepřehaním


a tak si mamina vyhrnula rukávy

/ i když teda žádné neměla/

a pustila se do díla 

sekala

ostříhala keře 

vyplela skleník 

vyplela záhonky

pozalévala vše co bylo potřeba 

a ještě dopustila sudy a jezírka

❤️ a taky jsme si telefonovaly dloooouho s tatínkem 


Barušku pak vyháněla od levandule

ta byla plná včeliček

a Baruška měla potřebu je nahánět

a mamina nechtěla aby ji nějáká štípla do čumáčku


já jsem dneska na sluníčko ještě nemohla 

a tak jsem ani nemohla mamině pomoc

a byla jsem jen na houpačce 













a vy mějte moc hezký večer 
a ahojda ❤️ 


8 komentářů:

  1. Verunko krásně všechno kvete a roste.Parádní neděli přeji do Krkonoš.Jitka.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Verunko, krásné fotky.Jak je zahrada je pořád co dělat na dnešek jsem měla naplánováno taky plít nakonec jsem celé odpoledne byla v bazénu po víkendu budu muset maknout.Posilam moc pozdravů Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Very, mamina si mákla, znám to. Jak prší plevel roste jak pohnojený. Včera jsem taky hned ráno plela záhonek s růžemi pod oknem, byla to hrůza, jak byl zarostlý. Mějte se pohodově, všechny vás zdravíme z Kožuškova a myslíme na vás🍀

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Verunko,mamince k dnešnímu svátku přeji všechno nejlepší hlavně hodně zdraví a štěstí moc jí pozdravuj a ať už je jen líp Iveta

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Veru, co ta tvoje mamka musí zvládnout, to je hrdinka. Tak jí přeju k svátku všechno nej, nej, ať to všechno zvládne. Já mám svátek zítra. Hezkou neděli. Jaruna

    OdpovědětVymazat
  6. Maminku obdivuji a tedy všechny, co dokáží v tom horku pracovat.
    Ať s máte všichni lépe. ED

    OdpovědětVymazat
  7. Veru, mamce k svátku přeji at to vše zvládá, dovedu si to představit co toho má naložíno, ale pokud to naplňuje a je z toho radost a má to smysl tak to zároven i zase energii vrací, znám to.
    Pěkný další , už zas trochu chladnější týden,

    OdpovědětVymazat
  8. Moc vám všem děkuju za napsání a mamina děkuje za přání k svátku ❤️

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)