pátek 21. června 2024

Za každý ze současných

 dnů jsem moc vděčná .

I když je to časově hodně náročné, nelituji jediného okamžiku, který do nás tří vkládám a věřte, že to dělám s velkou láskou.

Příští týden už to budou čtyři měsíce co nám Radek onemocněl. Bylo to tak rychlé , nečekané a tolik bolestné . 

V prvních dnech byla šance na vyléčení nulová, Radek byl 12 dnů v umělém spánku , srdíčko, plíce i ledviny mu pracovaly jen za pomoci přístrojů.

Jak šel čas, vše se začalo po malinkých kousíčkách zlepšovat, byly ale i dny kdy bylo hůř a někdy i hodně hůř a nikdo nevěděl jak bude dál. Nikdy, ale opravdu jsem neztrácela naději v to, že vše dobře dopadne. I když velkých strachů a probrečených nocí jsme si užily opravdu hodně . Každý večer jsem prosila a prosím dodnes všechny naše tam nahoru aby stáli při nás a pomohli nám. Zrovna tak jsem každý večer slibovala Radkově mamce, že udělám vše co bude v mých silách, aby se nám uzdravil a že se jí o něj postarám jak jen nejlépe budu umět.

Opravdu děláme s Verunkou vše na co jen stačíme. A tak vězte, že když dnes poprvé  Radek sám zvládl sníst polévku lžíci, tak to pro nás všechny tři je tak velký úspěch, že i na slzičky radosti došlo. 

/Dnešní fotka/

Já vím, že je před námi ještě kus cesty a pro Radka poctivé práce, ale my to dáme a se vším se popereme ❤️.

A když jdu do města, tak se nikdy nezapomenu stavit u nás v kostele a za všechno poděkovat  🙏






Všem Vám přeji pohodové dny ❤️ a jsem moc ráda, že Vás tady máme 


Šárka 

12 komentářů:

  1. To byla pro vás velká zkouška, myslela jsem na pana Radka a držela palce každý den a když ho vidím na té poslední fotce, tak mám velkou radost, teď už bude snad všechno dobré. Držím palce furt 👍👍👍 Jaruna

    OdpovědětVymazat
  2. Paní Šárko,jste s Verunkou statečné,přeji vám oběma trpělivost a panu Radkovi brzké uzdravení.Vsem vám posílám🍀

    OdpovědětVymazat
  3. Paní ŠÁRKO ted jsem Vás dočetla, slzy v očích mám , prožila jsem ve svém životě manželovu nemoc , moji nemoc a prosila jsem Boha a anděly , které máme kolem sebe
    a všechny tyto nemoci se nám s lékaři a byly to vážné nemoci dát do klidu. Musíte věřit a chce to čas. Nebojte manžel to dá. Jen Vy paní Šárko, musíte jíst a trochu ty nervy dát dohromady. Vím že se mě to kecá , ale vím o čem píšu, já nemohla , ani jíst a doma jsem měla děti..Každý den koukám na Verunku , jestli něco píše a nebo ne..Už je vidět po manželovi , že je to o moc lepší..Nebojte se bude líp a líp, jen si myslím že Verunka má o Vás taky strach...Paní Šárko přeji manželovi brzké uzdravení, nebojte půjde to a Vám hodně klidu at jste ve svém nitru klidnější..Olina

    OdpovědětVymazat
  4. Šárko, moc moc držím ke všemu pěsti, moc na vás myslím, o to víc , že jsme podobnou douhou cestou k dnešnímu lépe prošli, však víš,
    usměv Radka mluví za vše , přeju jen tak dál a vy se holky opratrujte, at je dost sil to vše dohromady zvládnout.
    Přeji klidný víkend. Aťka

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Šárko, dáte to a zas bude dobře už sem k vám chodím tak dlouho, že patříte do mého života strašně moc jsem na vás myslela a věřila, že všechno dopadne dobře. Přeji krásný den a pozdravujte Radka,je to bojovník.Iveta

    OdpovědětVymazat
  6. Šárko, myslím na Vás každý den a věřím, že to všichni zvládnete i když vím, že to není jednoduché. Držím pěsti a posílám moc pozdravů, Alča

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrý den Verunečko i p.Šárko,nešli mi zvěřejnovat komentáře,ale pořád na vás myslím,jste ůžasné jak se krásně staráte o tatínka ,on určitě ví,že má tu nejlepší dceru a nejmilovanější ženu.Přeji vám strašně moc energie,protože tu potřebujete všichni tři.Lenka

    OdpovědětVymazat
  8. Šárko zdravím a děkuji za Tvá slova .Všichni víme že se staráte obě a děláte pro Radka co můžete i mnohem víc.Je to opravdu velký pokrok co už dokázal a půjde to čím dál lépe.
    Všichni mu to moc přejeme aby už byl s Vámi doma. Hodně sil přeji a zdraví všem Zdena

    OdpovědětVymazat
  9. Paní Šárko, poslední fotka z nemocnice dává obrovskou naději, že se všechno v dobré obrací. Všichni jste velcí bojovníci, moc držím palce a všechny zdravím 🍀💗

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Šárko,už to bude jenom lepší.S Verunkou jste holky šikovný co všechno jste zvládly.A určitě brzy budete všichni spolu.A užívat jeden druhého,jezdit na Vaši pohádkovou chatičku,ale hlavně být spolu.Tak to Vám moc moc přeji.Jitka.

    OdpovědětVymazat
  11. Holky jste šikovný ❤️❤️❤️,myslím na vás a vašeho chlapáka❤️,držim pěsti a jen a jen úspěchy 🍀🍀🍀💖. Jana

    OdpovědětVymazat
  12. Milá Šárko, často na vás všechny myslím. Nemáte to lehké, ale dáváte do toho všechno a i když jste skoro na dně, zase se vzchopíte. Radek se uzdravuje díky vaši lásce a vypadá už po těch útrapách moc dobře. Domácí jídlo dělá zázraky s marodem a Verunčiny obrázky k tomu přispívají. Vy si umíte jeden druhého vážit. Moc vám přeju, aby jste už brzy byli spolu všichni doma zdraví a spokojeni❤️

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)