pátek 31. května 2024

I když se to nezdá

 tak ten čas letí jak voda

a já dnes jen koukala

jak dlouho jsem vám nepsala 

a tak to jdu honem napravit ☺️

pořád jsme měly s maminou co dělat 

do toho byl hokej a u toho jsme nemohly taky chybět 


a hlavně mamina jezdí za taťkou pravidelně každý den❤️

a pak nám vždycky večer ještě volá tatínek

a veřte

že to není žádný krátký hovor 

a tak mi fakt pak moc volnèho času nezbývá 

a začnu jídlem

jak jinak, že jo 😁

a tak jsme měly tyhle dobroty







 

a protože už taťkovi náramně chutná 

a je den ode dne lepší a lepší 

a šikovnější a šikovnější ❤️👍🥰

a maká co mu síly stačí

 a už mu pěkně začínají zas růst svaly 💪

tak mu mamina každý den vozí z domova takovéhle dobroty 🧆🥣🍝🥒

a k tomu ještě ovoce a nějaké ty mlsoty

jo a sestřičky mu po ránu běhají k nim do bistra pro dortíky 🍰



a taky jsme upekly meruňkový koláč s tvarohem 🥧


a naše Baruška 

ta jak jen může 

tak mi ukradne nějakého plyšáka

a většinou si z něj takhle udělá polštářek

no a tentokrát mi štípla kozlíka 🦙


a to je dneska asi tak všechno 

mějte pohodový večer 

a ahojda 👍❤️



8 komentářů:

  1. Veru,samé dobré zprávy,a těch dobrot ,to jsem těsně před spaním dostala chuť i hlad.
    Taky s těmi co zrovna nejsou doma volavame dlouho ,to se toho napovídá.
    Přeju další úspěšné dny a zítra krásný den dětí,neb mě moje mamka taky stále k němu přeje😍a my všem našim malým i velkým dětem😍

    OdpovědětVymazat
  2. Verunko,tak to je dnes vesele psaní👍🍀

    OdpovědětVymazat
  3. Veru to jsou krásné fotky, samé dobré jídlo a taťka s úsměvem, je bezva, že mu tak šmakuje, to nabere aspoň hodně sil. Ty s mamkou jste s ním v kontaktu každý den, ale dovedu si představit, jak ho bude vítat Baruška, až se jí páníček po tak dlouhé době vrátí. Přeju hezkou sobotu. Jaruna

    OdpovědětVymazat
  4. Šárko a Verunko, tak vám moc přeji, že se tatínek takhle zlepšil. Teď bude jen lépe.

    OdpovědětVymazat
  5. Verunko,zase tolik dobrot.Dala bych si úplně všechno.A tatínek,ten se tedy má.Spokojenou neděli přeji do Krkonoš.Jitka.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)