středa 22. května 2024

V pondělí ráno

 šla mamina pracovně do města 

a protože bylo ráno jak malované

nebe krásně modré

tak dostala za úkol fotit

no a fotila 📸









všechno je to z našeho náměstí 

a jeho postranních uliček 


a jak už jsem psala

donesla mi z města dvě klubíčka bílé příze 

a tak se do toho dneska asi pustím

prý potřebujeme nutně nové dečky.....❤️

takže mi asi nic jiného nezbývá než vzít háček a pustit se do mého kdysi tolik oblíbeného šmodrchaní

 

a vy mějte moc hezké odpoledne 

 a ahojda ❤️ 


jo a mamina fotila telefonem

má Honora

ale jakého přesně to fakt nevim 🤪

4 komentáře:

  1. Ahoj Verunko, máte hezké město.To jsem zvědavá jaké dečky ušmodrcháš to je fakt, že jsi toho nahackovala hodně.Pisilam moc pozdravů.Iveta

    OdpovědětVymazat
  2. Trutnov se mi z fotek pěkně připomněl, několikrát jsme už centrum procházeli.
    A Veru, na šmodrchání po dlouhé době se moc těším, já hodně spotřebovávám zbytky na panenky , a z duhových klubíček mě moc baví šátky , i když je pak neumím nosit tak je rozdávám.
    Pěkné dny. Aťka

    OdpovědětVymazat
  3. Veru, to byla hezká virtuální procházka. Ať se šmodrchání daří. Přeju pohodový večer. Jaruna

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Verunko, Moc dlouho jsem nepsala a musím říct, že mamina je šikulka a má parádní fotky z města . PS taťkovi přeji hodně sil při rehabilitaci . Zdraví Anežka

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)