neděle 2. června 2024

Pastelky

jsou moje kamarádky 

však jich taky mám 

mamina se směje 

že jich mám tolik

že bych s mima mohla vybavit všechny školky u nás ve městě 

a i tak by mi jich spousta zbyla i pro mě 😁

já vím jsou holt moje závislost

nejraději mám ty trojboké od Kooh in noru

ty jsou za mě ty nejlepší 👍

 a není dne

 abych si alespoň jeden obrázek nenamalovala



no však lednici máme pořád plnou


a ani mamina se včera nenudila


pekla věnečky

něco pro nás 

něco pro tatínka 

a zbytek pro sestřičky 

protože si je zaslouží za to

jak se nám starají o tatínka 

a za to jak mu pomáhající 

na cestě za námi domů ❤️ 


dneska je mamina ještě naplní

poleje polevou

a zítra odveze do Vrchlabí ❤️

A hlasím

že teď odpoledne před pátou už mame hotovo

a ještě jsme udělaly i meruňkový džem 

 a taky jsme už obývák předělaly na letní 

a převlékly ho do světle modré 


a taky čekáme kdy budeme moc posekat zahradu

zatím to kvůli dešti nejde

ale to neva

však ono přestane pršet 

a pak to posekáme 💪🙂



a to je ode mne dneska asi tak vše

mějte moc krásnou neděli 

a ahojda 


10 komentářů:

  1. Verunko,těch věnečku je požehnaně. Slintam na klávesnici,tak ať dodají taťkovi velkou sílu a brzo je fit. Obrázky máš moc hezké. 🍀

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Verunko, obrázek je jeden hezčí než druhý.U nás dneska ke kafíčku ořechová roláda.Posilam moc pozdravů Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Veru v tvém podání jsou hroch a nosorožec roztomilá zvířata, ráda se na ty tvoje obrázky dívám. Ještě že máš takovou zásobu pastelek. A ty věnečky...😋, závidím sestřičkám, ale určitě si je zaslouží. Hezký zbytek neděle. Jaruna

    OdpovědětVymazat
  4. Verue ,me se ty tvoje obrázky hrozně moc líbí,jsou veselé,barevné,taky bych chtěla umet malovat zvířátka.A věnečky už jsem pěkně dlouho nedelala.Mam z vás radost holky jak jste akcni.Pa Aťka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aťko děkuju a my máme pořád co dělat, teda hlavně mamina je v jednom kole. mějte doma hezký večer ♥

      Vymazat
  5. Hezký podvečer!
    Verunko,věnečky jsou úplmě luxusní! K nakousnutí...Maminka je moc šikovná. A ty kreslíš krásně veselé obrázky...Moc vás zdravím...MíšaZ.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)