čtvrtek 15. června 2023

Naše lednice

 Máme ji teď rok 

a jsme s ní spokojení

nebudu ale psát o tom co v ní máme

ale co máme na ní

a málo tam toho zrovna nemáme




a obrázky

tak ty maluju já

a kdyby měl zas někdo problém

že maluju takhle dětský obrázky

tak ano maluju

a maluju je moc ráda

mě totiž kreslení hodně baví

však i proto mám tolik různých pastelek


mějte se moc hezky

a u nás je právě po dešti 🙂




13 komentářů:

  1. Ahoj Verunko,tak to tam máte,ale hodně obrázků já to moc nemusím mít obrázky na lednici občas mi tam holky nějaké obrázky dají já je za pár dnů dávám do pokojíku na nástěnku.Taky by mohlo u nás sprchnout,ale zatím to nevypadá.Moc zdravím.Iveta

    OdpovědětVymazat
  2. Verunko,malujete moc hezky🌸Posílám pozdravy🙋🏼,jo a u nás na severu lehounce zapršelo,už zas svítí🔆Mějte se hezky celá rodina,🌸Vera

    OdpovědětVymazat
  3. Verunko,obrázky jsou moc hezké.Čapí rodinka je super.A celý Váš blog je taky moc pěkný.Každý den se těším na nový příspěvek a fotečky.Pro mě je to vždy taková pěkná chvilečka.Mějte se hezky u nás v Krkonoších.Jitka.

    OdpovědětVymazat
  4. Veru mám ráda takové tzv dětské obrázky, jak do dětských knížek.
    Po hotovém trhaném mase v Bille se podívám , někdy se takové rychlovky hodí.
    Přeji pěkný pátek a pak prima víkend. Aťka

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Very, obrázky jsou pěkné . Máte hezkou obrázkovou lednici . My máme na lednici magnety , různé skládačky , ovečky, motýlky a když se Lukášek nudí, tak je všechny rozloží a vznikne chaos .
    Mějte se v horách krásně.

    OdpovědětVymazat
  6. Verunko,dětské obrázky maluješ.Ale moc hezky a jsou veselé a moc milé.Kreslení je báječný relax.Jo a lednice- líbí se mi tam ta ocenění...To si dáváte navzájem?
    Díky za skvělý blog.Mějte se hezkyMíšaZ.

    OdpovědětVymazat
  7. Veru máš ode mě jedničku s hvězdičkou, maluješ moc hezky a je vidět, že čápi jsou tvoje srdcová záležitost. Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  8. Verunko,jsi šikulka.Taky mám plnou lednici magnetek a obrázky od vnoučat.Brzy tam budou i obrázky od pravnuků.
    Pá a mějte krásný víkend ☺ Eva H.

    OdpovědětVymazat
  9. Moc vám všem děkuju za napsání a řady co máme na lednici udělují doma já,jen tak pro radost ❤️

    OdpovědětVymazat
  10. Verunko- to je moc hezké.s těmi řády...DíkyMíšaZ.

    OdpovědětVymazat
  11. Verunko, moc hezké obrázky.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)