pondělí 12. června 2023

Kaiserka plněná trhaným masem a salátem 🍔

 



Tuhle dobrotu která je hotová během chvilky máme doma hodně rádi 


Na salát 🥗 budete potřebovat:

1baleni směsi různých salátů

3 lžíce olivového oleje
3 lžíce jablečného octa
3 lžíce dijonské hořčice
a cukr dle chuti
a z tohodle uděláte zálivku
přidáte salát a máte hotovo

 pokračujeme dál
trhané vepřové maso kupujeme v Bille už hotové

mamina ho natrhá na malé kousky
a na pánvičce ohřeje

a v troubě ohřáté a lehce křupavé kaiserky
už jen salátem masem naplní
no a je hotovo



Tak třeba zachutnají i vám

mějte moc hezké dny 
a ahojda




6 komentářů:

  1. Ahoj Veru, teď jsem se teda dost vyděsila, protože k příspěvku ze ZOO někdo napsal nepěkný komentář mým jménem, přišla jsem na to úplnou náhodou, ale já jsem to fakt nebyla - čestný pionýrský.
    Toto vypadá na náramnou baštu, trhané maso prodávají i na Albertu, tak to vyzkouším. Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško neboj,mě ani nenapadlo že by jsi to byla ty ❤️

      Vymazat
  2. Ahoj Verunko, vypadá to moc dobře.Preji krásný večer Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Teda, takové dobrůtky!!!! Vy si pěkně užíváte!! Přeji dobrou chuť!!! Příště se u vás stavím na kousíček!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Verunko,
    díky za tip na rychlé a určitě moc dobré jídlo.MíšaZ:

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)