sobota 17. června 2023

Cesta z města

 I když teda tyhle fotky vznikly včera ráno

cestou do města

od té doby co pravidelně jezdíme na nákupy do Polska

tak mamina do města chodí už jen jednou týdně

a to v pátek

to chodí do déemka ,k řezníkovi a na trh

a včera jsem s ní šla taky

šla jsem si koupit novou knížku

já jsem teďka čtení hodně propadla

a každý večer čtu a čtu












a vy mějte prima večer

a ahojda ❤️





5 komentářů:

  1. Ahoj Verunko, hezké fotky.Preji krásný večer.Iveta

    OdpovědětVymazat
  2. Veru já jsem bývala v mládí vášnivá čtenářka, ale od té doby, co jsem si koupila chytrý telefon, tak už čtu míň. Ale knížek mám habaděj a vždycky si nějakou nadělím pod stromeček. Přeju pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
  3. Veru, knížku pro sebe jsem si nekoupila ani nepamatuju,ale je pravda že poslední dobou je dostávám a také ráda kupuju pro ostatní, jak já říkám papír je papír, obrazovka nešustí, nevoní, a to platí i o časopisech.
    Pěknou neděli Aťka

    OdpovědětVymazat
  4. Verunko,taky moc ráda čtu...Jakou sis koupila knížku? Co ráda čteš?MíšaZ.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Míšo já knížky naprosto zbožnuji a knížku jsem si kopila říkání o víle Amálce protože já čtu jedině knížky s dětskou tématikou :)

      Vymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)