neděle 18. června 2023

Já mám pořád co

 Dělat

v pátek jsem takhle vyhlížela Verunka

když byla s paničkou ve městě

musela jsem přeci ohlídat jestli už jdou domů


A na zahradě jsem pak musela uklidit ořezanè větve

nikdo se k tomu neměl

tak jsem se holt do toho pustila já

jen teda nechápu když pak páníček povídal

kdože to tam udělal ten svinčík 😁





Tak jsem se teda ve vší tichosti schovala na mole za tůjky a pozorovala co bude


Samozřejmě že nic nebylo

a tak jsem si spokojeně lehla

a za chvíli už jsem chrupavka na celou zahradu

až se vše kolem zelenalo





 A takhle já to mám

Baf,baf ❤️👍




4 komentáře:

  1. Baruško, ty máš práce jako naši kožušci. Ale odpočívat umíš taky krásně. Pozdravuj Verunku🥰

    OdpovědětVymazat
  2. Baruško, je potřeba zaměstnat i zoubky viď. Naše Megi trhá dokonale na cucky když jí dám stary ručník a podobně. Aťka

    OdpovědětVymazat
  3. Baruško ty zastaneš tolik práce a odpočívat umíš taky. A Verunka má co fotit a o čem psát. Tak to s tou prací tolik nepřeháněj. Hezký večer tobě i Verunce.

    OdpovědětVymazat
  4. Já nic-já muzikant ☺
    Přeji další krásné dny Eva H.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)