pátek 3. února 2023

Upečeno 🍰

 A při pátku jsem tu s jedním sladkým receptem

a opět je to taková jednoduchá dobrota 

potřebujete listové těsto 

které rozkrájíte na stejné dílky 

potřete je vajíčkem 

a dáte péct 

tady už máme upečeno


po vychladnutí je rozkrojíte 

a naplníte pudinkovou máslovým krémem

pocukrujete a můžete baštit 





a ještě něco vám ukážu

takhle to vypadá když vaří taťka 

ale o tom zas až příště


a naše lenoška Baruška ❤️

takhle zalehne roh gauče a lebedí si tam 


tak se mějte moc hezky a ahojda ❤️






6 komentářů:

  1. No a takhle je to vždycky.Z jednoduchých a obyčejných věcí tááákové dobroty.Verunko,pěknou sobotu i neděli přeji do Krkonoš.Jika.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Verunko,to brzo vyzkouším a jsem zvědavá co bude příště.Barusce posílám velké pohlazení.Preji krásné dny Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Veru, ještě že jsem se nekoukla večer, ted mám po kafíčku s tříbarevným řezem, tmavé- tvaroh- světlé šlehané, dávno jsem ho už nepekla a chystala se na něj, ale ta vaše rychlovka vypadá taky náramně a určitě přijde nařadu.
    Mějte pěkný víkend, u nás počasí jako aprílové, pa Aťka

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)