sobota 4. února 2023

Oběééd 🍲🥗

 Když se do toho pustí taťka tak to stoji za to 

copak když vaří něco co už známe 

tak to je v pohodě

ale když vaří nějaké nové překvápko 

tak to jsou muka 

v kuchyni to voní , bublá 

a já pořád nevím co to vlastně budeme mít

i dneska tomu tak bylo 

že budou kuřecí prsa se sýrovou 🧀 smetanovou omáčka jsem odhalila poměrně brzy 

ale ty ve slupce uvařený a jen tak chladnoucí brambory 🥔🥔mi vrtaly v hlavě 

čas oběda se pomalu blížil a ty brambory 🥔 tam na lince pořád jen tak ležely 

ale nakonec všechno dobře dopadlo 

a my jsme si pochutnali 



no a ty brambory 🥔 

tak ty taťka okoukal na internetu 

a jsou tak dobré 

že si je brzy uděláme zase 

/ale jen tak mezi námi holkami,

kdyby jste viděly co taťka dokáže při vaření vytahat a ukázat nádobí 😂/

tak s to je dneska všechno

mějte prima večer 🕯️🕯️🕯️❤️

a ahojda 




7 komentářů:

  1. Ahoj Veru, ke sladké tečce-děkuji za nápad určitě to prubnu, vypadá to luxusně. Mamka je nápaditá. A ten oběd! Já myslím, že taťkovi odpustite to nádobí, když tak dobře vaří. Věřím, že to jsou muka přijít co z toho bude. Hezký večer, jo a podrbej Barušku, hlavní dozor. Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Veru, a co ten tatka s těmi bramborami pak ještě udělal, dal je ještě do trouby?
    Sýrovou omáčku máme také rádi, většinou s těstovinama.
    Přejeme pěknou neděli, my jedem slavit, i těm prckům nějak rychle přibývá svíček na dortu. Aťka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Verunko,tak to vypadá moc dobře hned bych se k vám pozvala na oběd.Syn, když byl ještě s námi doma(teď se k nám na nějakou dobu vrátí má střídavou péči o malou střídají se po týdnu ) rád a dobře vařil a taky napatlal spoustu nádobí.Posilam moc pozdravů.Iveta

    OdpovědětVymazat
  4. Teda Veru to jsou samé dobroty. Z Pinterestu mám stažený recept na kuřecí prsa se sýrovou omáčkou a udělám je asi příští neděli. Ty "rozšlápnuté" brambory vypadají moc zajímavě, na takový recept jsem ještě nenarazila. Taťka je šikula. Přeju pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
  5. Veru, tož jsem pátrala na internetu a našla, fakt se to jmenuje rozšlápnuté brambory. Takže oběd na příští neděli je jasný 😋

    OdpovědětVymazat
  6. Takového kuchaře bych přivítala ☺
    Eva H.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)