pondělí 30. ledna 2023

Tak zatímco doma

si užíváme tepla a domácí pohody 



tak venku nám od rána panuje pravá zima 

konečně 

však už jsme měli strach 

že se letos pořádné zimy nedočkáme 

no a dočkali jsme se 

a ani na procházku jsme nejeli 

nešlo to kvůli sněhu ❄️❄️❄️

měli jsme strach abychom tam na pastvinách nezapadlo s autem 




a naše Rózka dneska všem zamávala a odjela se školkou do pátku na lyžařský výcvik ⛷️🏂☃️❄️


a to je dneska ode mne všechno

mějte pohodový večer

a ahojda ❤️ 




5 komentářů:

  1. Veru, tak to je teda borka Rozka, a my včera byli na kontrolách v Hradci a taky jsem byla ráda , že na cesty mi tak akorát nechumelilo.
    Pěkné dny. Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Verunko, hned bych si dala lívanečky děláš mi chutě.To je super, že jedou se školkou na lyže.Preji krásné dny.Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, Veru my jsme bez sněhu, ale vítr ten tu dělá zázraky. Naše psi smečka nechce ani ven jít. Jen to nutný vykonat a alou domů. Rozárka je šikovná holka. Já a lyže no to by byla komedie. Naposled před XX lety jsem na nich stála a divoké prase běželo kolem z lyží jsem v tu chvíli vyskládala celou naši abecedu. Prase proběhlo kolem a já to přežila bez úhony, pokračovala tou nejkratší cestou domů. Mějte se hezky zdraví Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Veru u vás je taková typická zima a u nás ani vločka. Teda vloček padalo chvílemi docela dost, ale jelikož je nad nulou, tak to hned roztávalo. Jenom vítr se činil, byl pěkně studený. Když vidím Rozičku, tak vzpomínám na první lyžák, my děti z Hané jsme byly na větvi z tolika sněhu a lyžování mě docela bavilo. Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc moc vám všem děkuju za napsání ♥♥

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)