pátek 27. ledna 2023

Tak zase

 Se spolu mrknem k nám do kuchyně 

a třeba vám tím dám i nějakou tu inspiraci co vařit 

takže začínáme

minulou sobotu jsme měli hranolky,fazolky a kuřecí masíčko 


v neděli vařil taťka a to jsme měli kotlety po cikánsku s rýží


v pondělí byla bramborová kaše a klobása

a protože taťka toho v neděli navařil jak pro regiment vojáků
tak jsme to měli i v úterý
ale pro změnu s nokama 🙂


ve středu jsme měli šunkafleky 


ve čtvrtek vařil taťka a byla rajská


no a dneska byla živánskà
tady je ještě neupečená


a tady už je hotová


no tohle jsme teda měli tenhle týden k obědům 🧆🥩🍟🍛

kdybyste na něco chtěli recept

tak písněte a ráda vám ho dám

mějte hezkou sobotu a ahojda ❤️



 


14 komentářů:

  1. Ahoj Verunko, samé dobroty.Bramborovou kaše budem mít zítra mám tu holky ty jí mají moc rádi a v neděli budeme mít kachnu zelí a bramborový knedlík .Poprosila bych o recept na živánskou.Preji krásný víkend Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivetko děkuju a na tu kachnu 🦆bych hned k vám zaskočila 😋

      Vymazat
  2. Veru , zase se mi sbíhají sliny, mám ráda tyhle kuchynské inspirace, minulý týden sem vařila prckům vafle a kuře na stojánku, obrali nejen křupavé kužičky.....
    A vím že se tu na překlepy nehlední ale cikánská s nohama se ti povedla😁
    Mějte pěkný víkend. Aťka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aťko ahoj a na překlepy já jsem expert a pak se povedou takovéhle lahůdky,jo to jsem celá já 😁

      Vymazat
  3. Verunko,přeji hezký den.Taky se připojuji o recept na živánskou.Děkuji Lenka.k

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko moc děkuju a recept určitě po neděli sem dám 🙂❤️

      Vymazat
  4. Very, ještě, že jsem právě po obědě, jinak bych už měla doslintanou klávesnici na tom novém noťasu. Dala bych si všechno, vzala bych to pěkně od vrchu dolů, naši kožušci by pak talířky vylízali a vrátili by jsme je krásně čisté. Mějte povedený víkend, zdravíme z Kožuškova🥰

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Libuško, tak jejda opatrně, abych ti nemusela dát můj počítač ,mějte se v kožuškově moc hezky a děkujuj

      Vymazat
  5. Leckeres Essen, nur Zivanska kenne ich nicht.Alles Gute Brunhilde

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, Veru tak to je výběr, za mě šunkofleky a živanská, ňam. Můžu poprosit na tu živanskou recept? Jinak kuchtíkům uděleji řád zlaté vařečky. My dnes měli husu bramborový knedlik, zelí a buchtu himaláje. Zdravím vás všechny Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jani děkuju a já bych si tu husu dala s velkou chutí a recept určitě napíšu

      Vymazat
  7. Veru já jsem si to špatně přečetla a lekla jsem se, že budu muset písknout a to teda neumím. Zbaštila bych to všechno, ale jestli můžu poprosit o recept na to cikánské kuře. Zítra budu vařit kuře á-la kachna s červeným zelím a už teď se na to těším. Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  8. Jaruško ahoj, ty mi taky děláš chutě s tím červeným zelím a recept na to kuře taky brzo napíšu a děkuju ♥

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)