neděle 25. září 2022

včera bylo krásně

venku na zahradě jsme vydrželi do třičtrvrtě  na  sedm

a kdyby se už pomalu nezačínalo šeřit byli jsme tam ještě dýl

práce bylo dost

a tak se nám ani domů nechtělo

nakonec naši postavili ještě jeden dřevník

a tak jsme včera do něj  rovnali dříví

bylo potřeba opravit vrátka u budky u bazénu

ve které máme přes léto filtraci k bazénu

ostříhali jsme letošní ostružiny

a protože už máme od čtvrtka doma rybičky z jezírka

tak došlo i na jeho čištění

a taky jsme zas udili

a ještě jsme udělali spousty drobných věcí

no bylo včera prima

už i proto

že sluníčko svítilo a i ještě trochu hřálo

ale v chládku už bylo trochu chladno














tak mějte všichni moc krásnou neděli

u nás opět sítí sluníčko

a tak jedem zas na zahardu pracovat


a moc moc děkuju za to jak hodně jste mi k včerejšímu povídání psaly ♥

Brunhilda viele danke ♥




3 komentáře:

  1. Milá Verunko,taky jsem v sobotu pracovala na záhonech.To co jsem v červnu sázela ,tak to jsem opět přesazovala.Já jsem totiž takový věčný kopáč co mu záleží na centimetrech.Mějte se pěkně u nás doma v Krkonoších.Jitka.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Verunko, já dneska udělala na zahradě spousta práce snad počasí vydrží,abych mohla pokračovat.Preji krásný večer.Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Přesně Veru, dohání se ty deštivé dny, s kterými září nešetřilo. A u nás zrovna ted už zae pěkně leje.
    Pěkný další týden. Aťka

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)