pondělí 26. září 2022

Módní přehlídka

že mám u sebe v pokojíčku panenky jsem vám ukázala už  někdy vloni

ale že mám na ně i spoustu oblečků jsem vám ještě neukázala

panenky mám Baby Born

ty nejsou zrovna levné

a oblečky na ně jsou teda hoodně drahé

a ani ne moc líbivé

a tak u nás situaci zachraňuje mamina

její šicí stroj a zbytečky látek


a tak už těch doma šitých mám plný kufýrek


a tak mám pro panenky nejrůznější kalhoty



šortky, sukýnky a spoďárky


a taky noční košilku a pyžamko



a trička 
jak  ty s dlouhým tak i ty s krátkým rukávkem


a nechybí ani čepičky



a protože zima jen na krku

tak mám i zimní soupravičku


a mám i pár oblečků pro kluka




a tady už to máte pěkně na panenkách








a takhle já to mám a je to tak a ne jinak


a vy mějte pohodový večer

a ahojda




8 komentářů:

  1. Oblečenie pre bábiky je veľmi pekné, nápadité a krásne vypracované. Existuje niečo,čo mamina nevie? Klobúk dolu! S takými oblečkami sa dajú Baby Born iste vyparádiť. Rada k Vám chodím nazerať. Krásne fotky a ste veľmi šikovní a inšpiratívni.
    Zdraví Vás Iveta

    OdpovědětVymazat
  2. Wie kann man nur so böse sein.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo prý zlý komentař, co její maminka vymazala . Piš česky a ne anonym..Zdena

      Vymazat
  3. Veru, mamina by s těma oblečkama mohla na prodej, také jsem nechala doma všechny panenky po mě i po holkách , sice pro prcky, ale ráda jim na ně občas něco ušmodrchám, a když si vnučka sedne k barbie domečku ráda se k těm fantas hrám přidám.
    Mějte i přes ty stálé deště prima dny.pa Aťka

    OdpovědětVymazat
  4. Veronika nicht ärgern Brunhilda

    OdpovědětVymazat
  5. Verunko,maminka je šikulka.Veliká.Jitka.

    OdpovědětVymazat
  6. Very, to je výbavička, mamka je moc šikovná, že toho panenkám tolik našila. Mě bavilo šít na barbíny, když byla dcera malá. Mějte pohodové dny a zdravíme vás všechny z Kožuškova🥰

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Veru, ty panenky vypadají jako živá miminka a mamka je moc šikovná. S mojí sestřenicí jsme o prázdninách šily na panenky a soutěžily jsme, která ušije lepší model, ale to bylo takové šití hodně amatérské. Doopravdy šít jsem se naučila až když jsem začala chodit do práce, ale teď už jsem si dlouho nic nešila a nevím, jestli bych to ještě dovedla. Krásné ráno.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)