sobota 24. září 2022

tak to se povedlo

moc ráda chodím k Libušce  na blog

nejraději mám nedělní Kožuškové

a úterní - z kuchyně


a nejinak tomu bylo i tenhle týden

v úterý ráno hned jak jsem se vzbudila

ještě jsme byla v posteli

a už jsem šmejdila u Libušky

cože dobrého nám připravila

no a musela jsem se smát


my totiž ten den taky měli mít sekanou s bramborem

a jablíčkové šátečky

a teda ještě navíc takový ten vařený kompot s jablíčkama a švestkama


my si doma jídelníček píšeme na několik dnů dopředu

to abychom věděli co máme vše při nákupu koupit

a nemuseli pak lítat do krámu každý den

a tak proto jsem věděla že v úterý bude sekaná

ta naše teda byla pečená na houbách











a ve středu jsme měli dalmátské čufty


a ve čtvrtek plněné papriky s bramborem

a na ně si napíšem recept příště

a vy se mějte prima

a my frčíme na zahradu

svítí sluníčko

a tak jedeme zas něco poudělat






7 komentářů:

  1. Verunko,taky mám moc ráda články u Libušky-jak jinak o jídle.Ale i o kytičkách,nebo nedělní povídání "od kožušků"
    Přeji sluníčkové dny ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Veru zrovna dneska jsem koukala u Libušky hodně zpětně výhradně na okénka do kuchyně , pro inspiraci a ted si se i ty trefila, akorát ty tvoje dobrotkový články na noc, to mi nedělej....Jdu na zítra porcovat krkovičku, ale ještě nevím na jakej zpusob...
    Pěknou neděli. Aťka

    OdpovědětVymazat
  3. Verunko,tolik dobrot.Na receptík se těším, a na tu sekanou pečenou na houbách by recept nebyl? Pěknou neděli přeji.Jitka.

    OdpovědětVymazat
  4. Jejda Veru, to je nádhera, dala bych si to postupně všechno, akorát z polívky bych pečlivě odstranila tu petrželku. Mám už od tebe pár receptů, které jsem si zapsala a vyzkoušela, tak se těším na ten paprikový recept. Přeju krásnou i když u nás upršenou neděli.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Verunko,taky moc ráda chodím k Libusce, každý den je zajímavý,ale neděle a úterý vede Moc zdravím Iveta

    OdpovědětVymazat
  6. Verunko, to je sranda a ani jsme se na tom nedomlouvaly. Často se mi stává, že mám nachystaný článek na určité téma a ty dáš podobný o den dříve. Dnes nám prší, ale včera byl krásný teplý den, takže jsme na zahradě doháněli, co jsme zmeškali kvůli škaredému počasí. Mějte se pohodově, moc děkuju, že jsi mě tu vzpomněla a zdravíme všechny z Kožuškova🥰

    OdpovědětVymazat
  7. Veronika es geht mir auch so. Freue mich jeden Tag.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)