neděle 31. července 2022

to bylo



v úterý v podvečer
když jsme se vraceli z cest
potkali jsme tuhle nádheru
lán zlatého obilí
do kterého svítilo podvečerní sluníčko
zastavili jsme si s autem na kraji pole 
a jen jsme tiše stáli a koukali a užívali si tu tu krásu
opodál ještě kvetl heřmánek
no krása

pár klásků si mamina natrhala
a ty už nám zdobí chatu
ale o tom zas příště

vy mějte moc hezkou neděli
a příště zas budeme spolu vzpomínat
jak naši trávili dovolenou
když jsme byla ještě malý prcek
a já si z toho nepamatuju ale vůbec nic 










 

3 komentáře:

  1. Nádherná podívaná ☺
    Přeji všem krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Veru, taky to mám ráda , ty krásné pohledy co příroda nabízí a jen tak čočet...
    Na retrovzpomínání se moc těším, mě se vždy na tvuj popud hned něco vybaví, dnes mi naskočilo jak jsme na jednu z prvních dovolených s holkama 1 a 3 roky cestovali od nás až na Pálavu, autobusy, s krosnou a na ní přivazaným nočníkem a jen tak s malým golfáčem, a takových zápichů bylo, cesty do HR kdy stará felda seděla na silnici pod tíhou všeho na týden včetně minerálek atd atd.....
    Mějte pěkný týden, a opatrujte se v těch vedrech. pa Aťka

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Veru, to mi připomíná dobu prázdnin u babičky, když jsme chodívali kolem pole obilí a já jsem si libovala, že kus prázdnin mám ještě před sebou. Teď tu zlatou nádheru vidím z auta nebo autobusu, když jedu z práce dom. Hezké odpoledne.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)