pátek 29. července 2022

čas

uprostřed prázdnin má moc ráda

i když tomu dřív tak nebylo

byl to první náznak toho

že škola i když je ještě v nedohlednu se už pomalinku zas přibližuje

a co u mě ten pocit vyvolávalo

byly to reklamní noviny všech možných obchodů

které začaly nabízet věci do školy

teď naopak mám tahle školní akce moc ráda

a koukám co by se mi kde z těch všech pastelek a podobně hodilo

ale zpátky do prázdnin


tenhle čas mám ráda hlavně i proto

že zahrada je plná všech možných kytiček co kvetou

a že jich teda taky máme

a tak zahrádka je plná nejrůznějších barev











a vy mějte prima víkend
a ahojda


 

4 komentáře:

  1. Veru parádní to tam máte, přeji pestrobarevné a voňavé půlení prázdnin.Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. Very, máte krásně barevnou zahradu. Kopretiny už nám odkvetly, asi jim květy spálilo sluníčko. Ale pořád něco kvete, prázdniny mám ráda i když už do školy nechodím. Mějte se krásně a zdravíme všechny z Kožuškova🥰

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Verunko,hezky vam to kvete.U nás prší tak se zahrada vzpamatuje a bude zas barevná bylo u nás strašný sucho taky mám prázdniny ráda a po prázdninách jde vnučka do první třídy.Preji krásné dny.Iveta

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Veru, to je všude kytek, u tebe, u Libušky a já se kochám. Těším se, že až příští rok budeme mít nové lodžie, tak si tam dám taky hóódně kytiček a budu tam vysedávat s kafíčkem. Dneska celý den prší, ale to je dobře. Pohodovou sobotu přeju.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)