neděle 24. července 2022

u stolu

myslím tím u toho mého pracovního pořád něco kutím

maluju , vyrábím, navlékám

a tak není divu

že u něho trávím docela dost času

jen na počítač poslední dobou docela zapomínám

a tak zatím co ještě nedávno byl noťas nedílnou součástí mého stolu

teď dost času tráví zavřený v šuplíku v komoře

a mně tek na stole zbylo víc místa na všechny ta pro mě nutné 

a potřebné věci 

a že jich mám






 a nově se u mě zabydluje i tahle králičí rodinka




a vy mějte prima neděli
a užijte si ji hezky po svém






5 komentářů:

  1. Ahoj Veru, máš to hezky uspořádané, je vidět, že jsi pořádkumilovná. Moc se mi líbí myší rodinka 🐭 Pohodové odpoledne.

    OdpovědětVymazat
  2. Se mě to odpinklo bez popisu - Jaruna

    OdpovědětVymazat
  3. Veru, taky mám ráda všechno při ruce, ale musím se přiznat někdy v tom mám trochu chaos, a ty králíky jsem viděla i s domečkem na netu při hledání dárků pro prcky a moc se mi taky líbily.
    Pěkný nedělní večer. Aťka

    OdpovědětVymazat
  4. Máš to všechno pěkně uspořádané ☺
    Přeji krásný den Tobě i rodičům ☺

    OdpovědětVymazat
  5. Máš vše krásně srovnané a malovat kamínky jsi nezkoušela ! Mě se to moc líbí,kamínky zatím schranuji a na malování teprve čekají.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)