středa 25. května 2022

kuře na divoko

i když to tak možná nevypadá

tak doma vaříme nejvíce z bílého masa

a proto kuřecí, krůtí, ryby a králíci mají u nás své pravidelné místo na talíři


a dnešní recept bude právě proto kuřecí


tak nějak to takhle napadlo maminu uvařit

a stal se z toho dost oblíbený recept



 a recept 

tak ten je úplně jednoduchý


kuře si naporcujete

lehce osolíte

posypete kořením na pečené kuře a kořením na divočinu

dáte do pekáčku

podlijete trochou vody 

na každý kousek masa dáte kousek másla

a do pekáčku přidáte na větší kousky pokrájenou mrkev

a hrst sušených hub

pak ještě pár bobkových listů a kuliček nového koření

a vše pečete a podléváte tak jako běžné kuře


my k tomu měli nové brambory 

a byla to velká bašta


tak třeba ten recept přijde i vám k chuti


a mějte prima odpoledne

u nás leje jako z konve 

a tak jsme doma a manufaktuříme 




6 komentářů:

  1. Veru, to vypadá jako dobrá improvizace, taky to tak někdy mám, co mě zrovna napadne. A také hodně vařím krutí a kuřecí, s rybami trochu pokulhávám, to bych měla napravit.
    A ta vaše manufaktura je taky taková tajemná, i když jak píšeš , každého soukromí je nutno ctít, takže jí klíďo nech zahalenou tajemstvím.
    Naší malé už také bude brzo šest, a krom toho že také děti nikde nevystavujeme, tak už musím také ctít kdy se chce a kdy nechce fotit, slečny, povyrostly i rozumově.
    Mějte pěkné společné odpoledne a at se daří. Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Verunko, zas dobrý recept, musím si udělat pořádek v receptech.U nás pršelo dopoledne i byla docela zima,ale odpoledne vykouklo sluníčko tak jsem i chvilku pletla zahrádku.Preji krásný večer.Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Veru to je krásné slovo to manufaktuříme, to se mi líbí a líbí se mi i ten recept, já mám nejradši kuřecí stehýnka. Malá Rozička roste jako z vody, než se naděješ, bude z ní školačka. Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  4. Parádní recept,ale moje drahá polovička nejí houby.Vzpomněla jsem si,že už milion let jsem nepekla"kuře jako banžant".Je to obdobné ☺
    Přeji všem krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Veru, já mám od pondělí krabickovou dietu, šla jsem do toho, protože v práci jim strašně nezdrave a potřebuji se naučit jíst trochu lépe a pravidelně a malé porce. V sobotu a neděli to ale bude jen na mě, tak využiji tento recept na kuře a budeme ho mít doma k obědu. O víkendu musím pracovat na zahrádce, dost nám tady pršelo, tak se všechno hodně rozbujelo. Tak si vždycky uvařím kafíčko a jdu na to. Mějte se krásně Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Very, musí to být dobrota a vidím, že máte nové brambory, mňam. Zdravíme z Kožuškova🥰

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)