pondělí 23. května 2022

pojďte se mnou do

 ZOO


právě na dnešek jsme si naplánovali tenhle výlet

předpověď počasí slibovala tak akorát teplo a polojasno

a my si potřebovali trochu vyčistit hlavu

a nemyslet jen na Blanku

a tak jsme se vydali na cesty


dneska víc jak zvířátka vám ukážu to prostředí tam

trefili jsme se přesně do toho

kdy to všude kolem kvetlo

a tak se pojďte potěšit se mnou
















mějte prima podvečer






9 komentářů:

  1. Veru, Dvur Králové?jezdili jsme tam hodně s našima jako děti, pak i když méně častěji i s našimi dětmi, to už bylo dostupných Zoo více a tak jsme je střídali, nejčastěji a to i ted s vnoučaty jsme asi v LIberecké, ale i s vnučkou už jsme před dvěma lety Dvur zopakovali, je tam krásně, a nejen tam. Co se květů týče tak jsme ted mrkli do Pruhonic , to je ráj, udělali jsme obchuzku i po zahradách pod Pražským hradem, u senátu, pod Petřínem, samá nádhera.
    Díky za krásné fotečky a i na zvířátka se těším. Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. Verunko, krásný výlet, krásné fotky. ZOO ve Dvoře miluji, neuvěříš, ale jezdím tam už strašně moc let. To tam ještě byl ředitel pan Vágner. To je doba, viď. Často jsem totiž jezdila do ozdravovny Království u Nemojova. No to je už je taky pěkně dávno. A moc se mi líbí přehrada. Zdravím vás všechny Dáša od Kolína

    OdpovědětVymazat
  3. Veru, moc pěkné fotky. No já jsem ostuda, já v téhle ZOO nikdy nebyla.

    OdpovědětVymazat
  4. Já tam tedy taky nebyla, ale u nás v Plzni máme krásnou ZOO, ale i botanickou zahradu. A je tam stále narváno. Měli jste moc krásný výlet. Veru mějte se hezky a myslím na to, ať je líp. Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Verunko, měli jste krásný výlet.Moc na vás myslím.Iveta

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Veru, krásný výlet jste měli.Dlouho už jsi nám neukázala Rozinku, jezdí ještě k Vám ? Už musí být z ní velká slečna. Mějte se u vás krásně. Blanka

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Veru, ten velbloud má krásný profil. Já jsem v ZOO nebyla ani nepamatuju. Přeju pohodovou upršenou středu.

    OdpovědětVymazat
  8. Moc vám všem děkuju za napsání a Rozička už je velká slečna, brzy jí bude pět a tak už ctím její soukromí a nedávám ji sem, tak jako všechny naše známé

    OdpovědětVymazat
  9. Very, počasí vám na výlet přálo, krásné fotky.🥰

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)