pátek 27. května 2022

ve středu navečer

po celodenním vydatném dešti

přestalo jak mávnutím kouzelným proutkem

pršet

a tak jsme sedli honem do auta

a vydali se aspoň na chvíli na zahradu


a já fotila

v duchu si pobrukovala 

" je po dešti"

a protože k focení bylo i potřeba kleknout na kolena

nebo si sednout na bobek

tak jsme během chvíle byla zráchaná a mokrá jako vodník










 a protože nám v pondělí

navečer

když jsme dojeli domů ze ZOO

dovezli dřevo na topení

které jsme si objednali už vloni

tak si skládáme a rovnáme

a sami bychom neřekli

co z 3 kubíků dřeva je naštípaných kousků

a tak dřevo máme všude

na verandě 

v pergole

pod verandou

a ještě pořád ho máme dost

co musíme někam srovnat




a vy mějte pohodový pátek

a ahojda




4 komentáře:

  1. Veru, jedna kapičková fotka hezčí než druhá a za dřevo buďte rádi, však už kde co začíná být nedostatkové, nebo ty ceny.....aaale jsou důležitější věci.
    Mějte krásný víkend. Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Verunko,ty fotky jsou nádherný.Ja zmokla dneska během chvilky přišela průtrž než jsem uklidila nářadí plela jsem zahrádku a sazelala Jiřinky byla jsem turch.Taky děláme už zásoby dřeva na zimu.Moc zdravím.Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. My jsme byli dnes s manželem na Plzni jihu na chalupě za rodiči manžela a já chodila s mami po zahradě a střihala jsem si bylinky do čaje a taky jsme tak strašně zmokly, byl to šupec ale trval snad jen deset minut. Fotečky máš Verunko zase nádherné. Přeji krásnou sobotu i neděli. Papa Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Very, pěkné zásoby dřeva na zimu. Dříví vás zahřeje dvakrát, jednou při štípání a podruhé v kamnech. Taky ráda fotím mokré kytičky, připadá mi, že mi říkají - jsme mokré, ale umyté a šťastné, že nemáme žízeň. Mějte krásný víkend u nás je docela chladno, ale sluníčko svítí. Zdravíme z Kožuškova🥰

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)