sobota 26. března 2022

to bylo tuhle

když taťka v televizi viděl recept na Masarykovy sušenky

mamina nám je dělává

takže je známe

jenže tenhle recept byl na kakaové

a ty  my neděláme

a protože taťka mám rád vše co je s kakaem

tak udělala na maminu ty jeho prosebné oči

a netrvalo dlouho 

a mamina nám je podle toho receptu upekla 

napoprvé je zkusila z poloviční dávky

a to byla chyba

jsou tak moc dobré

že než jsem se rozkoukal

tak na focení mi zbyly pouze tyhle dva poslední kousky

a to jsou ještě ty kde bylo nejmíň ořechů

takže jsou to opravdu takový dva poslední chudáci


a nejsou tak velký jak vypadají

to jen jsou focený na takovým pidi talířku



no a recept jsme si vypůjčili z pořadu Peče celá země

tam je představil pan Maršálek

a nám je jasné

že jsme je nepekli určitě naposledy


no a vy mějte prima sobotu

a užívejte sluníčka

po neděli se nám má počasí zase dost pokazit





4 komentáře:

  1. Veru, už jsem taky zpětně zkoukla oba díly Peče celá země, a už se těším na další, tam se člověk fakt přiučí a je to takový oddychový, teda v roli soutěžících bych být nechtěla ,ale pro nás je to oddychovka.
    Mějte pěkné sobotní odpoledne, ještě že máme zahradu a tam nemůžu nikoho nakazit, jinak být v tomhle počasí v izolaci to je něco.Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. Také zdravím při sobotě. Je krásně, ale sucho. Musela jsem zalít celou zahradu. A začíná kvést magnólie, mám o ní strach, v noci pořád mrzne. Na pořád nekoukám, ale asi začnu. Eva z Plzně

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Veru, je fakt, že jsme se teď namlsali jarním počasím a zas se vrátíme do zimy. Ale pozitivní je, že snad trochu zaprší a pak to všechno pokvete v cuku letu. Ty sušenky vypadají náramně i když jsou poslední. Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  4. Jejda, tak tohle pečivo jsem ještě nikdy nedělala, ale nejde o recept, ale naši chtěli vždycky hlavně plněný a s krémem a tak sušenky jdou vždycky stranou. Asi je budu muset vyzkoušet. Na pořad koukám moc ráda, ale ty nervy bych asi nechtěla zažívat. Sluníčko už hezky kouká a tak přemýšlím, jestli nenahrabu na jednu pračku, než začne to horší počasí. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)