neděle 27. března 2022

vždycky v neděli

ctíme právě to že je neděle

a po obědě odpočíváme víc jak jiné dny


i když to třeba tak nevypadá

tak i u nás se hodně pracuje

a v některé dny to je docela i víc jak dost

a s prací končíme třeba i kolem půlnoci 


naši jsou teď rádi

že růžové daně už mají všechny za sebou

a tak se zas o to víc věnují té naší malé domácí manufaktuře


ale jak už jsem psala

tak neděle po obědě je fakt věnována odpočinku

a komu to jde nejlépe

no jasně je to naše Baruška


a  právě teď si 

 s bříškem plným vařenýho hovězího masíčka 

vyvalila pupíček do pelíšku

a takhle si tam na sluníčku vyhřívá kožíšek

pokukuje po nás, zívá a podřimuje 










a vy mějte prima neděli 
a užívejte sluníčko

po neděli se k nám zas vrátí zima se vším všudy 
a bude i chumelit

a moc vám všem děkuju za napsání
a Aťko buď brzy fit 



5 komentářů:

  1. Verunko, děkuji, jde to, měli jsme dnes mít moje slavení,se všema, s prckama v přírodě, to mě mrzelo nejvíc, chvíli jsem šla chytat déčko na zahradu, bylo nádherně. Oproti tomu jsem pokořila háčkovanou dutinku z korálků, tak jsem ten smutek nad prázdným domečkem, místo planovaného slavení se všemi, tak jsem to tou dutinkou malinko vyvážila. Příští týden tak na lyžích, a ne s piknikem. Ale je pravda, hlavně at jsme všichni zdraví, ostatní se vynahradí.
    Baruška je pohodářka a o tom že pracujete nepochybuji, ale je fajn že nám tu dáváš vesměs to oddychové a příjemné, takové pohlazení.
    Pěkný nedělní večer, nějak ta neděle s tou změnou času utekla. pa Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Verunko,taky si ráda udělám odpočinkovou neděli,ale vyjde to málo kdy na víkend jezdí vnučky a někdy mladí na oběd,ale mě to neva.Včera i dneska jseme využili hezkého počasí a pracovali jsme na zahradě holkám jsme otevřeli pískoviště ty byly spokojené a moc hezky si hrály.Přeji krásný večer.Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám neděli ráda,protože na ČT 1 je Toulavka a Objektiv,hned navazuje na slovenské TV-tytéž pořady.Mám velký problém s vařením.Nejraději bych byla hladná,jen abych se mohla dívat...Vysvětluj to "pánu tvorstva"
    Přeji krásný den Tobě i rodičům ☺

    OdpovědětVymazat
  4. Já to říkám pořád, že Baruška je hvězda největší a taky je tuze fotogenická.

    OdpovědětVymazat
  5. Jeeej ten je podarený .

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)