pátek 25. března 2022

i když

v kalendáři máme dneska datum 25.března

tak počasí posledních dnů se tváří jako kdyby bylo o měsíc dýl

nebe je blankytně modré

sluníčko svítí a hřeje co mu síly stačí

a teploměr tak stoupá k příjemným 18 stupňům

a my se tak den ode dne víc a víc vydáváme na delší tůry

a domů se pak vracíme spokojeně uťapkaní











a protože velikonoce jsou až za tři týdny
a nám kočičky už takhle pomalu odkvétají
tak je jasné
že letos nám velikonoční stůl zdobit nebudou 






mějte moc hezký pátek
a brzy zas ahojda


a moc děkuju že mi píšete ♥




 

4 komentáře:

  1. Veru, ty bledulky jsou nádherné a takhle v přírodě jsem je asi ještě neviděla. Je krásné jaro letos...zítra ráno pojedu do zahradnictví, chci si koupit ještě jednu azalku. Tak si užijte krásný víkend Eva z Plzně

    OdpovědětVymazat
  2. Pravda Veru, my tady do těch našich sněženkových a bledulkových lokalit chodíme každoročně touto dobou kolem mých narozenin, už to mám jako takovou součást oslavy a vždy se těším, někdy kvetou sotva, někdy jsou už odkvetlé někdy opršelé, letos jsou nádherné a přesně tak akorát.
    Mějte krásný ještě slibují sluníčkový víkend, já mám čerstvě covid, trochu mě překvapil, tak snad aspon bude mírný. pa Aťka

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké fotečky. Jsi šikovná. Už druhý den zatápím až před večerem, je to podle mně až k nevíře, takové teplo. Vzpomínám když jsem se vrátila s druhou dcerou z porodnice, to bylo 25.3 a byly celou cestu okolo silnice půl metrové mantinely sněhu, a bylo by to docela potřeba i letos, aby byla voda. Sluníčko a teplíčko je příjemný, ale voda chybí a to je moc špatně. Snad to nebude moc dlouho trvat a bude aspoň trošku pršet, mám ze sucha velkou hrůzu. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  4. Verunko krásně jsi to nafotila...OLINA..

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)