středa 23. března 2022

tak zas něco z kuchyně

 už zas to je nějaký čas 

co jsme se spolu mrkli k nám do kuchyně


a protože se vaří každý den

tak zas pro vás něco z toho vaření mám


měli jsme kotlety podle babičky Jiřiny

ty byly s hranolkama





pak jsme měli holandský řízek s vídeňskýma bramborama



a nechyběla ani bramborová kaše

s plátkama masíčka na žampionech


a jinak jsme po odpolednách hodně venku

počasí k tomu úplně pobízí





 a protože neumíme jen tak sedět

a musíme pořád něco dělat

tak se nám přes zimu podařilo dobře rozjet naší domácí manufakturu

a tak na tom po večer každý den pracujeme

a těší nás to 


a vy mějte prima den

a brzy zas ahojda




7 komentářů:

  1. Veru, také vařím každý den a asi tak podobná jídla, nejsme mlsní a tak vše co bylo u vás bychom si také s chutí dali, tím spíše že na fotkách to vypadá velmi lákavě. Podle babičky je s kyselou okurkou ne? zdá se mi že jí tam vidím, něco jako znojemská? tu jsme měli zrovna včera. Dnes květák na mozeček, zítra rizoto z krůtího masa, na slavící víkend asi po delší době vaše kuřecí placičky, takové v tom těstíčku.
    Mějte dnes opravdu krásný jarní den, já se pustila do uklidu. Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. To mě přivítaly takové dobroty a hlavně bych si s chutí přisedla, protože by mě taky jednou za čas někdo uvařil a to jak všichni víme vždycky chutná nejvíc. U nás je opět velké teplo, jen já raději na slunce teď pár dní raději chodím co nejmíň, protože tak kašlu a rýmuju, že to moc tím sluníčkem nedráždím. ale dneska už je to trošku lepší. No, to jsou ty dětský viry, ten pozůstatek po hlídání kluků. Copak ten velký, ten už se více méně opatřoval dost sám, jen na oběd jsem ho zavolala, ale ten malý se povaloval celou dobu u mně na gauči a všude vlezl, tak to je potom jasný, že si něco musím taky odnést. Ale teplotu nemám, jen kašlu a smrkám, ale hodně. Však ono to přejde. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  3. Very, ty dobroty mě lákají všechny, vypadají krásně. U nás je taky v poslední době nádherné počasí, dnes bylo dokonce 20°C. Každý den něco dělám na zahradě, už jsem ve svém živlu, chtělo by to déšť a to nutně. Mějte se príma a zdravíme vás všechny z Kožuškova🥰

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Verunko,tak zas supr inspirace.Už taky každý den dělám na zahradě i u nás je hrozný sucho.Přeji krásný večer.Iveta

    OdpovědětVymazat
  5. Verunko, jídla vypadají náramně, A nenech se prosím rozhodit předchozím komentářem. Je krásný den...a vzkaz pro Olinu....to jsou fakt starosti, za mě můj manžel žehlí. Zdraví Eva z Plzně

    OdpovědětVymazat
  6. Eva z Plzně...Paní proč bych se Verunky nezeptala , které jídlo uvařila ona , já na tom nevidím nic špatného, vy zřejmě ano.A co tím chcete říct že za vás žehlí manžel ?? Nechápu proč bys se Very nezeptala ?? copak Verunka je nějaká levá ?? Krásně píše, fotí a háčkukje , tak umí i vařit ne, tak tady nedělejte větr..Jinak vy jste mě šumák. OLINA

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Veru.
    Pozdravuju,zase jsem něco chytla od bratra,ach jo...podívám se pozpátku...
    Krásné fotky z přírody,a Barušky taky.. :-)
    Mějte se hezky,a užívejte hezké dny,ale chtělo by to déštˇ´.
    Eva od Olomouce

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)