středa 16. února 2022

taky je máte rádi ?

my doma moc sladký obědy nemíváme

a když už 

tak vyhrávají palačinky

ovocný kynutý knedlíky

a buchtičky s krémem

no a ty jsme měli právě dnes



 mamina vždycky buchtiček upeče plný pekáček

a to je máme na dvakrát

a tak  ta druhá dnešní půlka pekáčku

 už čeká na svoji chvíli v mrazáku

na příště



mějte moc hezké odpoledne

u nás to vypadá na déšť

a tak honem mizíme ven

abychom to stihli než co začne pršet





12 komentářů:

  1. Víš jak já jím dukátový buchtičky? každý zvlášť, to jsem celá já. Už jsem je dávno nedělala, klukům už jsem kolikrát nabízela, že jim je udělám, ale nechějí, tak se moc nesnažím je přemlouvat, protože je to se mnou tak jak to je. Sladký jídla moc nemusím. U nás už prší a dost fouká silnější vítr, tak je to venku nevlídný, ale sníh zatím ještě máme. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  2. Verunko, mňam, taková dobrota. Marie

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Verunko,míváme sladké jídla tak třikrát za měsíc buchtiček taky dělám víc a dám do mrazáku,když nestíhám hodí se.U nás dopoledne bylo docela hezky i vykukovalo sluníčko,pak začalo poprchávat a ted už tu zas fouká docela silný vítr.Moc zdravím.Iveta

    OdpovědětVymazat
  4. Veru, buchtičky máme rádi,ale tak jednou za pul roku,ale z fotek jsem na ně uplně dostala chuť, možná spíš kvuli teplému pudinku, ten miluju, ale vidíš už jsem ho taky dlouho neměla, tak nějak jíme lehčeji, sladký oběd tak jednou za 14 dní, nejčastěji asi palačinky, nebo lívance , s prckama jedině s boruvkama a s nimi také většinou boruvkové blbouny.
    Klidný večer. Aťka

    OdpovědětVymazat
  5. Veru,co je sladký to já můžu,podle toho taky vypadám,ha ! Mám buchtičky ráda,ale nikdy jsem je nedělala.ale jedla jinde. Raději uvařím puding a pak za studena sním a buchty radši plněné nebo se žmolenkou,či drobenkou. Jsem mlsná jako koza,vid. Ahoj a jsem ráda,že píšeš !!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Mňam dala bych si, ale neumím uvařit. Zdravím z LB pod Kuňkou
    Hanna B.

    OdpovědětVymazat
  7. Very, buchtičky už jsme dlouho neměli, dělávám je spíš o prázdninách, jak tu jsou vnuci.Ale máme je rádi všichni, asi na ně brzy dojde :-) Zdravíme vás všechny z Kožuškova :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc vám všem děkuju, taky si moc ráda počtu, co mi i vy píšete, a co se týká teplého pudinku, tak ten mám taky moc ráda a úplně nejraději mám vanilkový, mějte všechny moc krásný večer

    OdpovědětVymazat
  9. Veru buchtičky s krémem jsem neměla ani nepamatuju, nemám moc ráda sladká jídla, ale pudink miluju, tak bych si dala, mňam. Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  10. Znáš byly buchtičky s krémem nedávno,manžel je mlsný. Dám si je rovněž,ale pak za půl hodiny musím si vzít plátek šunky,nebo kousek klobásy🥰 Palačinky dělám často manželovi,já mám raději k knedlík s vajíčkem 😱

    OdpovědětVymazat
  11. Verunko, buchtičky s krémem miluji. Je to moje nejolíbenější sladké jídlo. Někdy když se mi nechtějí dělat buchtičky, tak si klidně nakrájám kusek vánočky na kostky a zaleju krémem.

    OdpovědětVymazat
  12. Verunko,
    krásné a lákavě vypadající buchtičky...O tom jsem psala,že krásně inspirujete...
    Určitě také udělám...snad se mi povedou tak,jak vaší mamince?
    Mějte se moc hezky
    MíšaZ.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)