pondělí 14. února 2022

škoda

že má od zítra pršet

včera i dneska u nás byly úplně jarní dny 

sice to trochu kazil ledový vítr

ale i tak bylo venku moc prima







mějte moc hezký večer




10 komentářů:

  1. Veru, to nebe je až neskutečný, krásný záběry...zase jiné než na Ig, máš spoustu vydařených fotek, je prima se o ně podělit, ráda jsem se podívala. Zároveň si to tu uchováš i pro sebe. Já to mám takhle s emaily, hodně si jich nechávám, takový mejlový deníček, a když promazávám tak se někdy pěkně divím jak co bylo.
    Přeji pěkný další týden. Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně takhle bylo u nás včera i dneska, chodilo hodně lidí na procházku. Ale my jsme zalezlý, protože malý má neštovice a to se ven nemůže a navíc je kropenatý. Ale už jsem dneska koukala, že mu začínají zasychat, tak až bude po deštích, který mají přijít tak se projdeme. Vypínám počítač a půjdu se podívat co bude v telce. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké počasí bylo také u nás. Moc hezké fotografie jsi pořídila🥰

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky z jarní procházky. Počasí se střídá velmi rychle, tak po dešti bude zase slunečno a budeme blíže k jaru. Už se na tu změnu opravdu těším. A těším se i na další fotečky z Tvého fotoaparátu. Přeji pěkný celý začínající týden.

    OdpovědětVymazat
  5. Very u nás bylo taky krásně, nebe jak malované. Byli jsme na výletě. Těším se, až se všechno zazelená :-) Zdravíme z Kožuškova :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Veru.
    Moc pozdravuju,ještě mi není,jsem nemocná a podívám se pozpátku...
    Krásné fotečky a Baruška mě rozesmála,děkuju.. :-)
    Veru určitě piš blog dál,máme ho rádi...
    Pozdravuju všechny.. :-)
    Eva od Olomouce

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Verunko, fotečky jsou nádherné. I u nás bylo včera jarně , počasí si s námi hraje, každý den je jinak.
    Měj se krásně a pozdravuj Vaše.

    OdpovědětVymazat
  8. Jejda moc vám všem děkuju za napsání, dneska u nás od rána chumelilo a teď zas vykukuje sluníčko , tak se mějte všechny moc hezky a ahojda a ještě jednou moc děkuju

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Verunko!
    jsem ráda,že jsou tu fotky a povídání...hezký večer
    MíšaZ.

    OdpovědětVymazat
  10. Přeji další krásné dny ☺

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)