středa 9. února 2022

beru si pauzu

 nevím na jak dlouho

na týden 

na měsíc

na pořád

mrzí mě totiž

že ke mně chodí tolik moc lidí

a jen těch mých pár mi napíše

nepotřebuju komentáře co budou chválit

o to ani nestojím

ale sem tam nějaký ten komentář

třeba jen s obyčejným pozdravem by mi udělal fakt velkou radost

já pak mám pocit

že to co píšu si píšu jen tak pro sebe


tak se na mě vy co mi píšete pravidelně nezlobte

já vím že vám tím ublížím

a že to vůči vám není fér

ale já fakt potřebuju čas na rozmyšlenou

abych si udělala jasno jestli pokračovat nebo ne


tak se mějte všichni moc hezky






24 komentářů:

  1. Verunko, co tě znám , vždycky se těším co je u tebe nového a ráda dám odezvu, ale blog nemáš jako povinnost, hlavně pro radost, naplnění, chápu a budu se těšit. Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Verunko,tvůj blog by mi chyběl,ale je to jen na tobě.Posílám moc pozdravů a budu doufat,že se brzo ozveš.Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Jejda Veru, to bych teda bylo hrozně smutná, mám jenom dva blogy, na které chodím jako do příjemného pokojíčku a to jsi ty a Libuška. A nikdo nemá takové parádní fotky. Měj krásný večer. Jo a to povídání je jak z Večerníčku, úplně se vracím do dětských let.

    OdpovědětVymazat
  4. Verím, že sa rozhodneš správne :-)
    Rada k Tebe chodím.

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Verunko,
    za sebe musím napsat,že k Vám chodím moc ráda...Píšu občas,však určitě víš..
    Určitě by mi tvé povídání moc chybělo..
    Hezký večer
    MíšaZ.

    OdpovědětVymazat
  6. Veru....nepotřebuju komentáře co budou chválit o to ani nestojím...To jsi Verunko napsala . Neurazila jsi tím tyto lidičky co k tobě chodí se koukat a píší Ti co cítí ?? Asi by ses měla malinko nad tím zamyslet. Kdysi jsem Ti odepsala na Tvé povídání, ovčem med kolem úst jsem Ti nemaszala. Napsala jsem svůj názor, ovčem Tvá maminka mě vymazala a zablokovala. Takže Verunko jak se ted zachováte ?? Asi mě zase vymažete a zablokujete. Ráda bych Ti bapsala své názory , ale asi o to nestojíš.Prostě někdy se někomu jiný názor nehodí, ale dá se o všem polemizovat.Takže Veru...Hezký zítřejší den Olina

    OdpovědětVymazat
  7. To by bylo škoda Verunko ukončit tak pěkný blog. Chodím nahlížet dá se říct každý den,řekla bych na místo večerníčku. Sama se rozhodneš,zda pokračovat,či ne. Přišla jsem na tvůj blog náhodou, přeji vám hodně zdraví a pohody 🍀

    OdpovědětVymazat
  8. Very, tvůj blog je super, vlastně si mi byla vzorem, proč jsem začala blogovat i já. Rada tu chodím, taky nepíšu komentář při každé návštěvě, určitě je nás takových víc. Má to smysl, aby si psala dál, podívej se kolik máš návštěv, kdo to má? Odpočiň si, přijde čas, kdy se zase vrátíš, protože blogování ti bude chybět, budu se na tebe těšit :-) Zdravíme vás z Kožuškova :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak hlavně nepauzíruj moc dlouho, abys nám moc nescházela, ráda k tobě chodím. Já vím, občas je pauza i potřeba, však uvidíš, jak se tě bude chtít, ale byla by škoda přestat psát. Máš krásný fotečky, hezky se čte tvoje psaní, je to pohlazení na dušičku. Tak se rozhodni správně a hlavně si říkej, že si taky píšeš pro sebe jako do notýsku a to, že to někomu udělá radost je takový plus, nebo bonus pro tebe. U nás bude dneska asi trošku líp, než poslední dny, přes noc uteklo dost sněhu, ale zatím je všude. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  10. ahoj Veru, já tedy píšu komentář minimálně, ale chodím sem pravidelně skoro každý den. Psát nestíhám, protože sem chodím těsně před odchodem do práce. Nakouknu, přečtu a letím na autobus.
    Byla by škoda, kdybys přestala. Mám pár oblíbených blogů, bez kterých si ráno nedovedu představit. Pauzu si dej, ale pak se vrať, prosím

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Verunko, byla by to velká škoda. Já každý den ráno jak otevřu počítač tak si uvařím kávu a čtu si co u Tebe nového. Moc nekomentuji, ale moc moc ráda sem i chodím. Sleduji Tvé fotky i na instagramu. Budu každý den nakukovat a doufám, že najdu novvý článek. Dana

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Verunko, byla bych moc nerada kdyby jsi blog ukončila. Právě já poslední dobou s psaním komentíků váznu , ale blog čtu pravidelně . Vždy se kouknu co je u Vás nového, co vyvádí Baruška , co vaří mamka a moc se těším až budete opět na chatě. Máš tu spoustu inspirace.
    Tvé psaní má smysl. Dej si na chvíli odpočinek a pak se prosím vrať.
    Měj se krásně a pozdravuj Vaše

    OdpovědětVymazat
  13. Olina...Verunko ty chceš svůj blog ukončit, jak píšeš,neděláš to naschvál , aby lidičky , kteří tě sledují ,Tě prosili abys to neukončila a vlastně toto je Tvůj záměr ?? vím že už jsi tohle jednou napsala. Ovšem pokračovala jsi v blogu dál.
    Verunko ty vlastně tímto ty lidičky , kteří tě sledují vydíráš..Myslím že ten kdo chce si tě přečte a bud bude reagovat a nebo ne. Veru ted je to na tobě co uděláš. Jsi dospšlá holka. Hezký den Verunko...Olina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olino,
      nevím,proč toto píšete? Verunka nikoho nevydírá! Nevím,co jste jí napsala a proč Vás,jak píšete, vymazaly a zablokovaly(to je vedlejší), ale pokud toto není váš šálek kávy,nekoukejte sem a nepište...My ostatní sem určitě chodíme rády.
      A máme rády Verunku i její rodiče...

      MíšaZ.

      Vymazat
    2. MÍŠO Z.....Verunku sleduji každý den, vůbec nic proti ní nemám a ani proti jejímu psaní. Vy nevíte proč mě zablokovala a tak se do toho nemíchejte. Káždý jeden má své názory, vy také, ale je na člověku jestli je přijme a nebo ne. Ale vydírá a to co jsem napsala , tak za tím si stojím. Verunka není malé děvčátko, aby vy jste se jí tady zastávala a někoho osočovala. Je to velká slečna a ví co píše. Já ji fandím a má skvělé rodiče a píše moc hezky a fotí báječně .Takže si paní své komentáře nechte pro sebe a pokud tady ráda chodíte ,tak Verunce aspon napište pár písmenek a o druhé se zde nestarejte, starejte se o své. Ju Olina

      Vymazat
  14. Přeji krásný večer. Váš blog bude chybět i mě, i když jsem ho nikdy nekomentovala, ale pravidelně nakukovala, co je u Vás nového a co dělá Baruška. Také jsem měla jezevčici Betynku a tak je mi to tak blízké. Máte nádherné fotky a recepty Vaší maminky si často kopíruji a zkouším. Budu se těšit, že se brzy na blog vrátíte. Děkuji Vám a zdravím Vaše rodiče a Barušku.

    OdpovědětVymazat
  15. Veronika ich sehe das auch so wie MisaZ. Laß Dich nicht verärgern.Liebe Grüße Brunhilda

    OdpovědětVymazat
  16. Verunko,to chce malý oddych a všechno bude v pořádku.Přijde jaro a vrátí se ti energie.
    Přeji tobě i rodičům krásný víkend ☺

    OdpovědětVymazat
  17. Som síce podstatne staršia, ale rada si prečítam, čo píšete.Skoro každý deň nakuknem do Vášho blogu. Veselé príhody s Barunkou mi spríjemňujú teraz také stereotypné dni. Píšete zaujímavo a fotíte krásne. Bola by veľká škoda odmlčať sa.

    OdpovědětVymazat
  18. 🥰nakukuji,leč odezva žádná 🥰

    OdpovědětVymazat
  19. Tak co Verunko si myslíš o všech těch komentářích ? Máme Tě rádi a tak si počkáme jak se rozhodneš. Psát se to musí jen když je na to chuť a nálada. To chápu a odezvu má každý rád ! Tak popřemýšlej a zase se někdy ozvi a potěš nás svyma fotečkama a vyprávěním. Krásné dny Ti přeji !!!

    OdpovědětVymazat
  20. však nemusíš psát každý den , není to povinnost- rozhodni se tak aby ti bylo dobře na duši

    OdpovědětVymazat
  21. Verunko krásný pozdrav .MRZÍ MNĚ ŽE KONCÍŠ MÁŠ KRASNÉ STRÁNKY KOPEČKOVÁ VERA.

    OdpovědětVymazat
  22. No, já zrovna narazila na Váš blog a chystala jsem se ho pravidelně navštěvovat a vy si chcete udělat pauzu??......... Tak doufám, že jen krátičkou....... hezké dny Hanka

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)