pátek 18. února 2022

tak už i u nás

se vyklubaly první letošní sněženky

ještě předevčírem

když jsem je fotila mobilem a dávala na IG

tak byly ve sněhu


to dneska

už to je jiná

po dvou dnech plných lijáků a větru

už tu nemáme 

/ aspoň tady dole ve ,městě  ne/

ani vločku sněhu

a sněženky už tak vypadají víc jarněji





 mějte se moc hezky


my jedeme ven

a snad to ještě stihneme bez deště

vypadá to totiž tak

že začne každou chvíli zas pršet


jo a děkuju




8 komentářů:

  1. Milá Verunko, dna dny jsem se nedostala k PC a tad tolik nádhery a hlavně jsi zpět. Jupí!!! Ani nevíš, jakou jsi mi udělala radost!
    Krásné skoro jarní dny.
    A děkuju moc za krásné fotky. Nám tu stále leží sníh.
    Vše dobré přeji a vyprosuji
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
  2. Veru, máš pravdu tyhle sněženkový fotky jsou už zase malinko blíže k jaru, ale ty v té ledové krustičce na IG mají své kouzlo, jde z nich taková síla se klubat .
    Mějte hezký víkend. Aťka

    OdpovědětVymazat
  3. A kdy bude o Barušce, těším se.
    Dagmar

    OdpovědětVymazat
  4. U nás po těch prškách, už jsou taky vidět sněženky, ale jestli ještě něco i jiného, tak to nevím. Dneska jsem chtěla po obědě všechno prozkoumat, když už je sněhu jen pomálu, ale opět začalo pršet a docela hodně, tak průzkum se odkládá. Já si myslím, že už bude i talovín vidět se žlutou barvičkou a možná ještě ty hodně ranné světle modroučké modřenečky, ale to až nebude lejt. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Verunko, píšu ti úplně poprvé, ale tvůj blog znám už přes deset let. Krásné fotečky a povídání v téhle době je pro mě pohlazení po duši. Děkuji!! Eva z Plzně

    OdpovědětVymazat
  6. Verunko, i já jsem ráda, že jsi zpět. Mám pár oblíbených blogů, kam vždy ráda nakouknu. A ten Tvůj patří mezi ně. Nepíšu komentáře, ale chci, abys věděla, že ten Tvůj, Váš blog by mi vážně chyběl... Protože mám pocit, že u Vás doma je svět ještě v pořádku... ❤️ Těší mě krásné fotky z vycházek, z chaty, fotky Barušky, i bydlení a dobrot, které si připravujete. A recepty vždy vítám, protože vím, že jsou odzkoušené a budou chutnat i u nás �� Tak jsem opravdu ráda, že sis to rozmyslela a píšeš dál �� Moc Vás všechny zdravím, Eva od Zlína

    OdpovědětVymazat
  7. MOc vám všem děkuju za napsání, u nás je dneska pěkná zima, sice svítí sluníčko a za oknem to vypadá hezky, ale zas fouká ten ledový vítr a tak to kazí,ale to neva na procházku pojedeme za chvíli i tak , mějte moc hezkou sobotu

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj veru.
    No podívám se zpět,mám starosti víš?
    Sněženky...jsou moje láska odjakživa...Ty fotečky všeho mě vždy pohladí...
    Mějte se hezky ,mám tenhle blog taky odjakživa ráda.. :-)
    Eva od Olomouce

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)