neděle 16. ledna 2022

zatímco

venku  při procházce teď skoro každý den 

obdivujeme nádheru námrazy 

a vše kolem nás je mrazivě bílé






tak doma nám ještě vládne vánoční červená

a to díky vánoční hvězdě

a pár červeným dekoracím

které se nám ještě nechce uklízet

a palačinky

tak ty k tomu taky patří

protože měly červený džem z jahůdek ze zahrady


mějte moc hezký večer

a zítra si dáme recept na jednu dobrou

a rychlou večeři




7 komentářů:

  1. Tak,a mám nápad na zítřejší oběd.Hustou polévku a palačinky,ale ne jahody(ty nesmím).
    Pá a přeji krásný nový týden celé rodině ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Verunko,u nás je taky všechno omrzlé na les koukám z okna.Zítra začnu pomalu uklízet vánoční výzdobu.Na recept jsem zvědavá,my zítra budem mít k obědu jitrnice,jelítka a zabijačkovou polívku dostali jseme od nejmladšího bráchy má to vždycky moc dobrý,ale palačinku bych si taky dala.Přeji krásný večer.Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Jé Veru, palačinky ty já bych si dala. U nás byl mrazivý vzduch, ale námraza ne. Zítra jdu na třetí očkování, tak snad to proběhne dobře. Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  4. Palačinky jsou ve velkém kurzu u našich mladých, ale ne kvůli velkejm, ale kvůli malejm a taky, že jsou raz dva hotový. Já osobně si raději dám lívance s čímkoliv. Už se těším na nový recept. U nás je dneska ošklivě a dost fouká a má foukat ještě víc. Jsem po týdnu doma sama, všichni už jsou na svých místech kde mají být a Martin má dneska nejmíň 3 druhy zkoušek, tak mu budu držet pěsti. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  5. Veru, takhle krásně omrzlo u nás ted nebývá, ani trocha sněhu tu není , a dnes je opravdu velký vítr. Palačinky máme také rádi, a já jsem marmeládová i ke snídaním.
    Pěkný další týden. Aťka

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Veru.
    Pozdravuju,jsem nemocná,podívám se zpátky...
    Eva od Olomouce

    OdpovědětVymazat
  7. P.S.Psaní maminky jsem četla nyní,jsem taky moc ráda,že je to ,jak to je...
    Eva od OL.



    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)