sobota 15. ledna 2022

předevčírem na procházce

 jsem fotila to nejvíc co mám 



mějte prima sobotu

a my frčíme ven 




5 komentářů:

  1. Nestačím se divit,že Vás konečně vidím a jsem za to ráda. Mějte se všichni dobře a hlavně zdraví všem přeji. chodím teď hodně na procházky ! Je to moc zdravé hodně chodit !

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Verunko.Jen jsem Ti chtěla poděkovat za recept.Dnes uvařeno,upečeno, a snědeno.Oběd měl úspěch,všem chutnalo.Moc dobrý to bylo.Pa Lenka.K

    OdpovědětVymazat
  3. Veru, to si udělala moc dobře, těší mě:)
    Mějte pěknou neděli, Aťka

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkná fotečka a máš pravdu, to je to nejvíc, co člověk má, držte se všichni a mějte se pořád tak rádi. Mávám od Ještědu. Jo a sluníčko se snaží opět vykouknout, jen snad to bude na delší čas než jen opět na chvíli. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Verunko, moc krásná fotečka těch nejvzácnějších co máš. Jsem ráda, že konečně vidím mamku s taťkou ( sluší vám to ).

    Mějte se všichni krásně.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)