sobota 22. ledna 2022

Viky stopa

 leda tak hovno  :)))


pamatujete na tu část filmu Sněženky a Machři

kdy Viky vyvezl kurs na tůru na běžkách

a pak je nechal sjet právě na běžkách kopec

 

podobné to bylo i včera u nás

naši dřív hodně lyžovali

i já umím docela dobře na sjezdovkách

ale běžky

tak těm jsem teda nikdy nepropadla

a tak poprvé a naposled jsem na nich stála asi před 15 ti lety

a tím jsem s běžkama skončila


no jenže 

předevčírem mě to nějak chytlo 

a já zatoužila po tom si to na nich zkusit

a tak jsme včera zamířili u nás ve městě do půjčovny lyží

a ven jsme odcházeli právě s běžkama a botama pro mě


dojeli jsme na pastviny

odchodili si s chutí to svoje

a pak měla přijít ta moje chvíle slávy 

 nazula jsem boty s běžkama

a už jsem se válela na zemi

pracně jsem se zvedla

rozjela a netrvalo dlouho 

až jsem zas byla se zamotanýma nohama na zemi

se slovy mami mně to nejde

ukaž mi to


no a tak šla do bot a do běžek mamina

než jsme se nadáli

byla v dáli

ani jí nevadilo

že jí ty moje hůlky byly krátký


no ale nakonec dopadlo úplně stejně jako já

hůlka se jí tam na pastvině zapíchla a propadla do nějaké díry

a mamina jak zabrala a netušila že tomu tak bude

tak se v cukuletu válela na zemi taky


no a takhle my jsme to včera teda měli

ještě večer jsme se tak měli čemu smát


a tu máte maminu

a tady je i dobře vidět 

jal jí byly ty moje hůlky krátký

ale dala to


no a vy mějte prima večer

a třeba i vy zítra sportu zdar

my se zítra chystáme sáňkovat



P.S. Baruška, dneska venku :)))) 



3 komentáře:

  1. Veru, zrovna dnes jsme byli v Peci, rádi že lyžování zdárně oprášeno. Běžkám jsme také nikdy moc nedali, i když je všichni máme, kdo ví třeba někdy...ale ani se ti nedivím, jsou vratké viď a mamina je zdá se borka na všechno.
    Mějte pěknou neděli. Aťka

    OdpovědětVymazat
  2. Mamince tleskám, já už asi neumím na lyžích ani stát. Vzpomínám na mojí maminku, když v zimě potřebovala ke studni, která byla od baráku asi 100 m, možná ještě o trochu dál, tak nasadila lyže a taky jela i když neuměla, ale dala to vždycky. Dříve bylo o hodně víc sněhu než je teď a tak bylo pohodlnější jezdit na lyžích i když se to moc neumělo, než se potácet a brodit ve sněhu. Moje mamka byla taky hodně průbojná a nebojácná, asi jsem po ní. Život člověka zocelí. U nás se dneska trochu otepluje a sníh je dost vlhký a těžký. Prohazovala jsem raději hned po ránu a bylo to i tak dost těžký. Mávám od Ještědu. Věrka.

    OdpovědětVymazat
  3. Veru toho začátku jsem se lekla, takové slovo jsem od tebe ještě neslyšela, ale pak jsem se smála. Mám jednu fotku na běžkách, kde sjíždím malý kopeček a mám ruce s hůlkama nad hlavou a smrt v očích. Mamka má hezký model na lyžování, je kočka. Krásnou neděli.

    OdpovědětVymazat

♥ Všem děkujeme za vaší návštěvu a děkujeme také za Vaše komentáře :-)